• Hey Leute,

    De nieuwe clip van TH staat nog maar net op het internet en iedereen zeikt al met: 'Waarom zie je Bill de hele tijd in beeld?' En dan gaat iedereen maar lopen zeiken dat hij kapsones heeft en dat de rest er ook bij hoort. Ja natuurlijk hoort de rest van de band er ook bij, maar misschien hebben Tom, Gustav en Georg zelf wel gezegd dat ze niet per see op de voorgrond hoeven. En als ze gek worden van Bill's frontman gedrag, zouden ze er heus wel wat over zeggen! En er zijn zat andere bands waar je echt alleen maar de zanger of zangeres ziet in video's. En natuurlijk zou het wel leuker zijn als Tom, Gustav en Georg wat vaker op de voorgrond komen, maar als ze daar geen behoefte aan hebben, moeten ze het ook niet doen :P.

    Wammes =]

    P.s. vat het niet te persoonlijk op x'D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Dat gezaag kon je zowiezo verwachten van de fans. Volgens mij is het gewoon hoe de videoclip is,hebben de makers het gekozen.

    Ik denk dat het inderdaad zal afgesproken zijn,maar ik vind het wel een beetje jammer.


    Everyone smiles in the same language.

    XlaukeX schreef:
    Ik denk dat het inderdaad zal afgesproken zijn,maar ik vind het wel een beetje jammer.

    ik denk dat ik me hier ook bij aansluit..denk ik (A)

    Bij de opanmes wordt iedereen gefilmd. Dan pakken ze de mooiste shots eruit, en maken andere mensne de clip in t geheel.
    Volgens mij hoeven de andere sowieso niet zo op de voorgrond, en zien hoe zij gitaar spelen is vaak minder interessant bevonden dan ze zanger die vaag doet.

    Zei ik ook onlangs tegen een vriendin die daarover liep te zeiken x)

    Ik hoop maar dat TH niet zoals PCD word :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Maakt niet uit. Hen zie je ook soms. (:
    Bill is oversexy geworden!! :9~ Like always dus! (x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jij bent mijn helt.. Helemaal gelijk heb je.. Ook over dat gezeiver dat bill te mager is.. Terwijl hij zelf zegt in een intervieuw dat hij het niet weet hoe het komt terwijl hij vreed als een varken


    ...

    Ik vind het gewoon jammer dat je alleen Bill ziet, want ik vind zijn haar nog steeds belachelijk eruit zien, en daardoor is voor mij de video een beetje verpest :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind de video leuk :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    NERDHEAD schreef:
    Jij bent mijn helt.. Helemaal gelijk heb je.. Ook over dat gezeiver dat bill te mager is.. Terwijl hij zelf zegt in een intervieuw dat hij het niet weet hoe het komt terwijl hij vreed als een varken


    Ik heb dezelfde ziekte als Bill x).
    Ik ga een clubje met hem oprichten ofzoow(A)

    Maar voor de rest ben ik het ook helemaal met je eens.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 19:19 ]


    And the wheels just keep on spinnin'

    Bill is de frontman. Hij heeft hiervoor gekozen, en hij word hiervoor gedwongen. Daarbij komt dat de rest ook bewust ervoor gekozen heeft zich terug te trekken naar de achtergrond. En wat betreft die kapsones. Dat klopt niet. Juist nu na dat hele Amerika gezeik, begint Bill pas zichzelf te worden. En wat betreft de clip. Die vind ik super. Want die is precies zoals wat ze er zelf van verwacht hadden, dus ik ben alleen maar heel erg blij voor ze. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind de clip niet goed :X


    007

    KirstenSnaps schreef:
    Bill is de frontman. Hij heeft hiervoor gekozen, en hij word hiervoor gedwongen. Daarbij komt dat de rest ook bewust ervoor gekozen heeft zich terug te trekken naar de achtergrond. En wat betreft die kapsones. Dat klopt niet. Juist nu na dat hele Amerika gezeik, begint Bill pas zichzelf te worden. En wat betreft de clip. Die vind ik super. Want die is precies zoals wat ze er zelf van verwacht hadden, dus ik ben alleen maar heel erg blij voor ze. :Y)

    Agree!


    -

    NERDHEAD schreef:
    Jij bent mijn helt.. Helemaal gelijk heb je.. Ook over dat gezeiver dat bill te mager is.. Terwijl hij zelf zegt in een intervieuw dat hij het niet weet hoe het komt terwijl hij vreed als een varken


    (A) kon ik maar vreten als een (ex-stekel)varken zinder aan te komen xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..