• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:59 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb er geen ervaring mee, dus ik durf je het niet te zeggen, maar ik dénk het van niet.
    Maar ik kan het heel goed fout hebben (:

    Niet waar.

    Je kan altijd zwanger worden. Hopelijk heb je een condoom gebruikt. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou het niet weten. But use the rubber.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan alleen zwanger worden tijdens je eisprong (die is zo'n twee weken voordat je ongesteld wordt). Maar er is altijd nog de kans dat je 'periode' niet regelmatig is. Dus als je het niet veilig hebt gedaan, zou ik toch maar even controleren of je zwanger bent of niet.


    I am an idiot, I move.

    Aurelia schreef:
    Ik zou het niet weten. But use the rubber.


    ok

    Allied schreef:
    Niet waar.

    Je kan altijd zwanger worden. Hopelijk heb je een condoom gebruikt. :')


    Ja ik heb dus condoom gebruikt :x Maar omdat ik altijd zo onzeker over die dingen ben, vroeg ik het mij gewoon af. Mijn vriendje zei, dat het wel goed was gegaan, omdat dat ding niet lekte ofso x3 Maar tog ben ik altijd onzeker over die dingen x'D En toen zei hij dus ook van ' Dan als nog maakt het niet zoveel uit, Je kan niet zwanger worden als je ongesteld moet worden.' Dat moet ik namelijk maandag worden. Maarjah, Thanks! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik denk dat je eens je ongesteld bent geworden je altijd zwanger kunt raken. Volgens mij hadden ze het over de eisprong of zo? Die is op een bepaalde week beter dan die andere weken ... of zo ;D zesde leerjaar geleerd, is al láng geleden ><

    Volgens mij is de kans op bevruchting inderdaad kleiner dan, en heb je de meeste kans in het middel van je cyclus.
    Als je t rubbetje niet hebt gebruik, toch even een test doen zou ik zeggen.