• Wel, er zat zo een jongen helemaal alleen op de bank en ik wist dat hij in de andere klas zat. Ik vond het zielig dat hij alleen zat dus gingen we naar hem toe. Vroegen we eerst of hij in 4Hb zit. "Ik wee-et niet" antwoord die. Dan vroegen we wat zijn naam was. "Jonas .. zeker" Dan vroegen we uit welke school hij kwam "Mari .. Stella, denk ik" Ik en Nele staken meteen ons hand uit, zodat we onze naam konden zeggen, doen we altijd, maar hij bleef gewoon met zijn armen over elkaar zitten. Uiteindelijk zei hij zo ; "Ja, ik heb deze ochtend honing gegeten en mijn handen plakken nog een beetje" Ik kon me niet meer inhouden van het lachen. Dat was op dat moment wel grappig. Nu kwam er net iemand op mijn netlog met de naam "Honingpot" Klikte ik daar op, is hij dat, ghahaha. Kijk naar zijn netlog voor degene die dat hebben. Zijn schermafbeelding is ook een honingpot en bij 'Over Mezelf' staat ;
    allo
    ik ben de jonas
    en ik eet s'morges honing :)


    Edit; zyn schermafbeelding is geen honingpot meer, maar hij met een honingpot > < oja, moet je eens op die fto klikken, ik heb de eer om een nota te hebben op dat foto . ghaha.

    Right, hebben jullie ook zo een rare mensen op school? (nerd)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 21:04 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Jaaa! Volleybalkop (:
    dat is zo'n wijf en die doet volleybal en dan vraag je,wat zijn je hobby's? Volleybal! En dat spreekt ze dan heel boertig uit en Remi vroeg aan haar; zijt gij al is naar een fuif geweest en dan antwoord die; Ja van de volleybal hé! :'D


    All was well.

    Wtf o.o
    En en en, ik kan er zo niet op 1 komen, maar dat is omdat ik net op een nieuwe school zit xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hahahaha, wat een grappig smukkeltje. :'D

    En ik kom niet direct op zo iemand op mijn school.

    Ja! En hij zit in mijn klas. Hij loopt altijd alleen en stotterd, niet normaal, praat veel te rap en knippert een hele tijd met zijn ogen. Echt een frigging weirdo. En ik zit er twee uur in de week naast ;o

    Bij ons een jongen.
    Als het hem niet aanstaat gaat hij wenen en gillen. :X

    En toen we op sneeuwklassen gingen, (hij zat in mijn klas), had hij zijn kleren in plastic zakken gestoken en de kleren van de eerste zak, deed hij maandag aan en de tweede zak met kleren op dinsdag, enz.. :X


    Let the Night embrace you

    Empire schreef:
    Bij ons een jongen.
    Als het hem niet aanstaat gaat hij wenen en gillen. :X

    En toen we op sneeuwklassen gingen, (hij zat in mijn klas), had hij zijn kleren in plastic zakken gestoken en de kleren van de eerste zak, deed hij maandag aan en de tweede zak met kleren op dinsdag, enz.. :X

    Hahaha, dat laatste heb ik ook al eens gehoord van iemand. Ach, het zal de eerste keer zijn zonder de mama weg, en hij kan nog niet zelf zijn kleren kiezen, moet je toch snappen?

    (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Empire schreef:
    Bij ons een jongen.
    Als het hem niet aanstaat gaat hij wenen en gillen. :X

    En toen we op sneeuwklassen gingen, (hij zat in mijn klas), had hij zijn kleren in plastic zakken gestoken en de kleren van de eerste zak, deed hij maandag aan en de tweede zak met kleren op dinsdag, enz.. :X

    Dat deden de kindjes waarmee ik met de scouts op kamp ging ook. En die zijn tussen de 8 en 11 ofzo. Hèhè. :'D

    Die gast komt me bekend voor van gezicht Oo"

    JOYCEVIPx schreef:
    Die gast komt me bekend voor van gezicht Oo"

    Jij woont ook in Antwerpen, niet? (dacht ik toch (Aa), maybe dat hij bij je in de buurt heeft gewoond, ghaha.


    Some people make the world special just by being in it

    haha..x'D
    en ik kan me der zo niet een bedenken (nerd)

    Toevallig wel, ja. ;D
    Ik vind dat altijd zo zielig als mensen alleen zitten. ;D

    HAHAHAHA
    Ik mag die jongen denk ik wel (nerd)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Die jongen is dat die dat op die ene foto staan? -want die komt me bekend voor en ik denk dat die hier in de buurt woont, als hij het al is ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    Die jongen is dat die dat op die ene foto staan? -want die komt me bekend voor en ik denk dat die hier in de buurt woont, als hij het al is ;D

    Joyce vond hem ook al bekend voorkomen. Maar ik weet het niet. Het kan zeker zijn dat je hem kent, of al gezien hebt. Hij zit in Oostmalle in school dus kan evengoed in Turnhout of waar woon jij wonen ;d

    x (flower)


    Some people make the world special just by being in it