• Het schooljaar is nog maar juist bezig. Of mijn vader begint al met zagen over hoe hard ik dit jaar mijn best wel niet moet doen. Ik weet zelf ook wel dat het een belangrijk jaar is voor mij. Omdat ik dit jaar voor de jury moet komen,en mijn diploma moet halen. Maar mijn vader begint er nu al over te zagen,hij weet dat ik een mega hekel heb aan school. En dan zaagt die vanaf dat die thuis komt van zijn werk,tot dat ik ga slapen. "Je gaat je best doen op school. Het zal wel moeten,je hebt nog geen boeken,maar neem maar cursus papieren mee om elke week een samenvatting van je lessen te maken."Blablablaaaa..." Serieus,wat heeft die dude ineens --" ik word er echt knettergek van [/hoopt dat de school ontploft].

    Succes <3
    Gelukkig bemoeien mijn ouders zich niet zo :x

    xDREIST schreef:
    Succes <3
    Gelukkig bemoeien mijn ouders zich niet zo :x

    Bedankt,ik zal het nodig hebben. Want als hij zo verder blijft zagen ga ik gewoon uit pistheid mijn voeten aan mijn schooljaar vegen -_-"

    Mijn vader doet nu ook zo. 'Je bent al een niveau teruggegaan en nu moet je echt je best doen anders verpest je je hele toekomst.' Zulke dingen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wees blij dat hij dat doet. Het is beter dan ouders dat niets geven om je schoolwerk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    mijn ouders zijn al bezig aan het zagen van in de vakantie -- En ik word daar lastig van en dan komt er ruzie van :x

    Gha schreef:
    Wees blij dat hij dat doet. Het is beter dan ouders dat niets geven om je schoolwerk.

    Nee serieus,ik heb liever dat hij me gewoon gerust laat --" ze hebben eigenlijk zich nooit afgevraagd hoe het bij mij gaat in school. Waardoor ik alles zelf heb moeten doen,en dan wil ik dat ook zo laten x'),moet die zich niet ieneens komen moeien (:

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Nee serieus,ik heb liever dat hij me gewoon gerust laat --" ze hebben eigenlijk zich nooit afgevraagd hoe het bij mij gaat in school. Waardoor ik alles zelf heb moeten doen,en dan wil ik dat ook zo laten x'),moet die zich niet ieneens komen moeien (:


    Hij bedoelt het goed hoor. Hij wilt gewoon dat je, je diploma haalt, wat ik volkomen begrijp.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn ouders zeuren godzijdank niet zo!
    Want het gaat gelukkig best goed bij mij op school en daarom zeuren ze niet zo. Ze gaan pas zeuren als school begint en ik geen reet doe, maar ik doe toch wel wat (nerd).

    Succes in ieder geval!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gha schreef:
    (...)

    Hij bedoelt het goed hoor. Hij wilt gewoon dat je, je diploma haalt, wat ik volkomen begrijp.

    Naja weet ik,maar als hij slim was liet hij mij gewoon gerust en laat hij me doen x').

    Daar zijn de mijne ng niet echt mee bzg denk ik. Het schooljaar is ng maar net begonnen. (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Doet mijn moeder ook, maar uiteindelijk hebben ze gewoon het beste met je voor. :'D


    -

    Ik ken het probleem xD en wat ik gewoon doe is weglopen en achter me computer kruipen en dan de site van me school opstarten. Dan zeg ik da hij z'n mond moet houden omdat ik met school bezig ben en ik me niet kan concentreren door hem en dan is hij stil =D vervolgens als hij weg is ga ik iets anders doen :Y) Misschien da het bij jou ook werkt ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Auwtsch...
    Nee, ik zeg altijd dat ik braaf ga leren en huiswerk ga maken op mijn kamer, maar dan ga ik computeren. Voor bepaalde vakken hoef ik toch niets te doen.
    En slechte punten probeer ik zoveel mogelijk te verzwijgen [á]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Succes, dude.
    Ik heb vorig jaar redelijk verkloot en ben gewoon overgegaan, omdat ik een gelukhebber ben die nooit iets voor school hoeft te doen.
    Ga nu naar 4VWO en nu gaan er al dingen voor mijn examen tellen enzo en heb ik 4 proefwerkweken waarin je al je punten van het jaar moet halen. Daar kan ik niet zo goed mee omgaan.
    Wat mijn moeder heeft besloten, is dat ik alleen in het weekend naar vrienden mag:( Maar dan heb ik ook al werk (al wordt dat minder :D) van 9.00 tot 17.00 op zaterdag. Dan bandrepetitie van 11.00 tot 14.00 op zondag en zangles nog 's avonds.
    Dus bijna geen tijd voor vrienden.
    Gelukkig ben ik vrijdags om 12.05 al uit. Nou hopen dat de rest ook 's middags vrij heeft:P
    Maar ach, het is best prettig om veilig je huiswerk af te hebben, ben je minder gestresst x'D
    Dus ik word dit jaar een rustige hippie :')


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    had ik vorig jaar ook , en dit jaar zal het NOG erger worden vrees ik --'
    het enige wat we kunnen doen is wel degelijk ons best doen :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H