• Kijk, mijn school is echt heel stom geworden, vroeger verkochten ze soms hotdogs, hamburgers, chocolade, enz. Er was een automaat waar men koeken, yoghurt, chocomelk, actimel, .. kon kopen, wel dat is nu allemaal weg. Men kan nu ook geen frisdrank meer kopen, ja ik ben al op drinkstaking want ik kan niet zonder cola ;o Wij zijn een handelschool, dus verkopen op de speelplaatst veel dingen, dus nu mag er niets ongezonds meer verkocht worden, moeten wij appels en peren gaan verkopen, right, > <
    Maar we mogen maybe zelf wat kiezen en gaan smoothies nemen, dat is wel lekker. De regel van de gsm is ook helemaal aangepast, ook zo kak, maar ik weet niet meer hoe hij is. Bij de eerste bel moet iedereen naar zijn/haar rij, bij de tweede moet iedereen 2 per 2 naast elkaar in een rijtje gaan staan, net alsof we kleutertjes zijn. We mogen in de voormiddag en namiddag niet meer in de refter, kunnen we buiten in de winter koud leiden. En dan zijn alle lekkere jongens van vorig jaar weg, kan ik niet meer op mijn vertrouwde gastjes geilen : ( pfah, ik haat dien stomme directeur ook.

De directeur moet mij trouwens. :9~

[ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:31 ]

Some people make the world special just by being in it

Cosmia schreef:
    Da's wel balen. :l
    Maar je hebt nog geluk.
    Bij ons hebben ze ineens ingesteld dat je elke fucking dag een ander kluisje moet. Moet je dus ELKE dag somsvaak wel TWEE tassen mee nemen om je spullen op school te krijgen, en dan in alle chaos uit gaan zoeken welk kluisje van jou is. Wat een idioten van die directie! Wat doe je in godsnaam in het onderwijs als je zulke dingen gaat bedenken? Was ik maar nooit naar mijn school gegaan..

Wij hebben niet eens kluisjes. Maar vanachter in onze klas kasten waar we alles mogen leggen, maar dat is ook kut hoor. Zie nu, morgen heb ik het 4de uur wetenschappen in een andere klas en daarvoor zitten we ook niet in onze eigen klas. Ben ik daar mijn schriften voor dat vak daar vergeten, gaat ze weer boos op me worden > <

Alysse schreef:
    (...)
    Nee, > <
    in het 4de middelbaar. (puh)
    ghaha,
    er is wel één voordeel,
    nu kan ik geen koeken meer kopen, dus val ik (hopelijk) af. :9~
    Wtf? Dat meen je niet 0.o en dan moet je in een rijtje? Nah, dat slaat nergens op :S

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:
    (...)Wtf? Dat meen je niet 0.o en dan moet je in een rijtje? Nah, dat slaat nergens op :S

Vind ik ook, like in mijn andere school mochten we gewoon naar de klas gaan. Ik vond op de speelplaats wachten op onze leerkracht al stom. > <

TheFame schreef:
    (...)
    Hoe achterlijk is dat wel niet.Bij ons op school krijg je een vast kastje voor het hele jaar.

Dat hadden wij ook, hebben ze dat ineens ingevoerd. Ik ga ook een héle boze brief schrijven naar de school.. Dit is gewoon asociaal, ze hebben dit ingevoerd en er natuurlijk NIET bij vertelt waarom.. :] Kutschool...

Mew <3

Ja bij ons is het ook kei kut. Ben je je boeken één keer vergeten, of je schaar lijm stiften etui agenda of wat dan ook moet je gelijk op dinsdag middag een uur nakomen o__O. Alleen de regel voor de telefoons zijn wel chiller geworden, vorig jaar was je ze een week kwijt en nu maar 3 dagjes ö

I don't need words to feel those lips.

ja, da suckt jongeh ôo.

None but ourselves can free our minds.

géén koeken,en ge kunt niemeer op Yannick geilen ?
    arm kindje(K)
    of vind ge hem nie meer zo knap ?

x

everybody needs a song.

Boyiloveyou schreef:
    géén koeken,en ge kunt niemeer op Yannick geilen ?
    arm kindje(K)
    of vind ge hem nie meer zo knap ?

x

Yannick zit spijtig genoeg nog in ons school. Hij is blijven zitten hea vorig jaar. :')
    Maar ik heb nu een hekel aan hem > <

Wij hebben ook zulke regels, maar iedereen neemt chips mee in hun tassen - wat niet mag. :'D
    althans, die eten en drinken-regels zijn ongeveer 'tzelfde.

-

Wij hebben een paar automaten met koeken enzo en dat is het.Wij mogen geen mobiel,Als ze die zien ben je hem kwijt(soms zelf voor de rest van de week).Dus eigenlijk vind ik het niet meer dan normaal

[ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 19:39 ]

&#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

Alysse schreef:
    (...)
    Yannick zit spijtig genoeg nog in ons school. Hij is blijven zitten hea vorig jaar. :')
    Maar ik heb nu een hekel aan hem > <

waaarom O.o ?

everybody needs a song.

Boyiloveyou schreef:
    (...)
    waaarom O.o ?

Omdat hij stom is, en een dikke nek heeft > <

Mijn school kan geeneens normaal een roosterwijzeging online zetten.
    Op het bord in de kantine stond dat we morgen het tweede uur een tussenuur hebben, en op het internetrooster staat dat we gewoon economie hebben. En ik ben op vrijdag sowieso het eerste vrij dus ik vind dat nogal slecht geregeld. Want ik moet met de bus naar school enzo, en nu weet ik niet of ik het tweede uur wel of geen les heb. ._.'
    Maar wij mogen ook geen chips mee, en als de kantine niet goed opgeruimd wordt gaan de tafels, stoelen en snoepautomaten weg. Voor een paar weken/maanden.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Wij mogen onze gsm ook enkel ng gebruiken tijdens de middag. Dooom. ><

I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

Bij de eerste bel moet iedereen naar zijn/haar rij, bij de tweede moet iedereen 2 per 2 naast elkaar in een rijtje gaan staan, net alsof we kleutertjes zijn.

Zit je in groep 4? o.o

ok