• De stelling van vandaag luidt:
    Ouders hebben het alcoholgebruik van hun kind geheel in eigen hand.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Deze stelling is al eens geweest, geloof ik.
    En meestal wel, want ouders horen hun kinderen op te voeden, en alcoholgebruik hoort daar toch bij. En als de ouders er nooit iets over hebben gezegd, dan gaat het kind denken dat het dan toch niet zo erg is als hij/zij zich zat zuipt.
    Maar op school wordt daar normaal gezien ook over gesproken.


    Where there is a sea there are pirates...

    oneens!!

    Mijn ouders willen niet dat ik dat doe maar ik doe het toch!!

    mijn ouders wel.

    Mn moeder zegt gewoon, je zuipt maar zoveel je kan. Als je moet kotsen ruim je het zelf op.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Oneens.

    uh, ik dacht van niet (a') ik bedoel, als er een feestje ofzoiets is, en je ouders zeggen je dat je niet mag drinken, gaan ze toch niet je gaan stalken en kijken of je niet drinkt op dat feestje. 'anders heb je rare ouders ;d' en ook, mijn oudjes weten niet dat ik wel eens een pintje ga gaan drinken met een paar vrienden ;p


    It even took me by surprise

    niet mee eens

    oneens


    Never give up the thing you believe in...

    Oneens.
    Zeker weten van niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KirstenSnaps schreef:
    Ja & Nee. Ouders stellen inderdaad een voorbeeld en horen hun kinderen te handhaven en normen en waarden bij te brengen. Maar kinderen worden ook heel erg beinvloed door omgeving. Dus vrienden en op school etc. En aangezien ouders er niet 24 uur per dag bij zijn kunnen ze het ook niet altijd in de gaten houden.


    ok

    Oneens


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    hlaf


    "All what important is, is just keep breathing"

    Oneens ,
    Als ze ouder zijn en ze gaan naar een disco dan kan dat kind gewoon zoveel alcohol drinken als ie wel...(nerd)


    ailoveejoee.

    ik vind van niet


    live you're life

    nee
    zelf als ouder zeggen van je mag geen alcohol drinken gaan kinderen dat zowiezo achter hun rug doen normaal toch xp

    ik mag wel drinken maar ik doe het niet meer xD ben 1 keer superzate geweest en sindsdien zeg ik geen alcohol meer haha xD


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Echt niet.


    Just a simple "I love you" (: