• Ik weet niet of dit wel bij school hoort, maarbon.
    We moeten dus met gym lopen - aaaah!! -
    Veel lopen =|
    Dus vandaag gingen we afwisselend lopend/fietsend naar de plek waar we zouden gaan lopen - een of ander bos.
    Allemaal goed en wel, maar in het terugkeren, zo de laatste 5 minuten, begon mijn knie ineens pijn te doen, maar echt heel veel pijn :X Ik kan haast mijn been niet meer plooien o_x Het doet zo'n pijn, aaah !!
    Nu ga ik mijn leerkracht gym lastig gaan vallen, en gaat hij zeggen dat zijn oren pijn doen van mijn gezaag want dat zei hij ook toen ik zei dat m'n knie pijn deed. :X
    Heeft iemand raad met een pijnlijke knie? ._.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 21:39 ]

    Rustig aan doen?
    Dokter?

    omg chiaaar !!
    wij moeten ook zoveel lopen o.o
    damn hey
    3x een rondje van 450 m
    en dat x6 o.o 18 rondjes dussss :(
    maar ik weet niets kind
    behalve dat ik medelijden met je heb omdat je ook moet lopen =(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    neen, ik heb altijd problemen met mijn voet tijdens lo.En mijn ouders willen niet geloven dat ik echt pijn heb en ze zegge da ik het alleen maar zeg om geen lo te hebben (huil)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Represent schreef:
    neen, ik heb altijd problemen met mijn voet tijdens lo.En mijn ouders willen niet geloven dat ik echt pijn heb en ze zegge da ik het alleen maar zeg om geen lo te hebben (huil)

    Ik heb dus net het zelfde probleem! Mijn moeder wil me maar niet geloven.

    Dat is echt irritant! ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    omg ik had dat ook ;o !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Aaauw, dat is niet leuk. Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb dat ook wel eens want wij moeten ook rennen en zo en dan krijg ik last van men been
    **Ik haat gym


    Food.

    Ijs op leggen + naar een dokter gaan?
    wij moeten nu ook lopen, een heel eerste trimester omdat het goed is. naja, boeie, van dansen of ropeskipping wordt je ook gezond + fit hoor .__. binnen vier weken hebben wij 'de cooper test' wil zeggen: in twaalf minuten zoveel mogelijk rondjes rennen rond een athletiek piste, wtf ben jij gek? zonder te stoppen .__.

    Aha, dat heb ik ook. Het klinkt misschien gek, maar mijn knieën staan naar binnen. Ik weet niet of dat ook bij jou zo is, maar bij mij is dat de oorzaak van de pijn. Misschien een keer naar de dokter gaan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Represent schreef:
    neen, ik heb altijd problemen met mijn voet tijdens lo.En mijn ouders willen niet geloven dat ik echt pijn heb en ze zegge da ik het alleen maar zeg om geen lo te hebben (huil)

    Heb ik ook; maar mijn ouders geloven het wel. Ik heb een slappe rechter voet -al twee keer gebroken-. Het probleem is dat onze leerkracht dat niet wil geloven dus als ik zeg dat ik echt pijn heb aan mijn voet dan zegt ie gewoon dat dat inderdaad is om niet mee te doen aan lo.

    Ohwohw slegt teken!!
    Had ik vorig jaar duss ook!! Bleek dat myn kniesgyf was verschoven, er vocht in myn knie zat EN ik een infectie had op myn knie... K raad je aan dokter,, maar die stuurt je meestal tog onmiddelijk naar het ziekenhuis voor een ms-scan (fzoietxD) en dan naar de orthopedist duss... ja ken enkele mensjes die dat ook hadden (last vn hun knie) en die zyn ook allemaal zo verlope duss :S

    Xx(K)

    Euh... geen idee o.o als het om je schouder zou gaan, meteen naar de fysio gaan! -ik moet ook weer-

    ik zou het wel laten nakijken x;


    Destroy what destroys you.

    Heb ik ook als ik lang loop, maar ik doe er niets aan en dan verdwijnt het vanzelf weer :')


    Never run out of reasons to smile...

    3 kilometer loop (6)
    gewoon serieus 3 rondjes lopen van een kilometer en dan ook nog een goede tijd halen (nerd)

    stomme schoool(duivel)


    hou je mond joh =')