• Afgelopen zondag heeft mijn vriend het uitgemaakt, ik zit me nog steeds aftevragen waarom. Ik wil graag weer een poging te doen om hem terug te krijgen, maar wat ik ook doe het wil maar niet werken! Hij was de leukste jongen die ik ook heb gekend. Ik ben bijna ten einde raad, en daarom vraag ik jullie om wat tips.

    Groeten Hans

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 22:22 ]

    heeft ze de reden niet gezegd dan ? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Laat haar anders eventjs met rust, en vraag na een tijdje voor meer uitleg?
    Ik denk dat de wonden nu nog te vers/diep zijn,.... =3

    HeyHey. Het enigste wat je kunt doen is haar duidelijk maken dat je nog steeds heel veel om haar geeft. En misschien moeten jullie het dan is bespreken waarom zei hetuitgemaakt heeft. Als je de reden niet weet tenminste. Maar je kunt iemand niet dwingen van je te houden als dat misschien wel minder is als eerst, toch?

    Succes ermee <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Is het nou een jongen of een meisje?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij gingen het om een jongen hoor xD

    Hij was de leukste jongen die ik ook heb gekend.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Tja weetje. Relaties zijn mooi, heel mooi. Maar aan alle mooie dingen komt een einde. Zelfs aan relaties. Ik snap dat je hem terug wilt, maar er moet een reden zijn geweest waarom hij het heeft uitgemaakt. Misschien kun je hem vragen wat dat was? Misschien valt er nog over te praten? Zo niet, dan zal hij dat duidelijk maken. In dat geval komt er een korte of lange rouwperiode (ligt aan de duur van de relatie) en daarna zul je weer verder moeten met je leven. Er zijn nog genoeg andere jongens (en meisjes? ik weet niet of je bi bent) op de wereld, al klinkt dat nog zo cliché. Succes ermee, ik weet hoe je, je voelt ;)
    x


    Life is hard and then we die

    vraag waarom hij het heeft uitgemaakt, misschien lag het niet aan jou. misschien wel. En dat kan je dan altijd veranderen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Oke, waarom noemt iedereen die vriend 'haar'? -confused-

    Ik zou zelf eerst eens achter een verklaring aangaan. Dat geeft je geest ook wat rust, zit je je niet constant meer af te vragen 'waarom, waarom'.
    Overigens raad ik het niet aan almaar je best te doen achter deze persoon aan te lopen. Waarom moet jij je uitsloven voor iemand die niet eens de ballen heeft de reden te geven voor de breuk?


    No growth of the heart is ever a waste