• De topper van de vijfde speeldag tussen Anderlecht en Standard werd rond het half uur ontsierd door een vuile tackle van Axel Witsel op Marcin Wasilewski. De Gouden Schoen ging volledig over de bal en vol op het been van Wasilewski. De Pool liep daarbij een dubbele open beenbreuk op. Mogelijk is zijn carrière voorbij.

    Wasilewski heeft zelf geen onbesproken reputatie en kreeg al dikwijls kritiek voor zijn vele ellebogen. Al voor de wedstrijd werd verwacht dat het een potige match zou worden in navolging van de testmatchen van vorig seizoen. Toen was Witsel het slachtoffer van de ellebogen van de Pool. Maar dat praat de revanche van de jonge middenvelder niet goed.

    Morgen weet Standard al hoe lang Witsel geschorst zal worden. De Gouden Schoen wacht mogelijk een heel lange schorsing aangezien hij nog steeds vier schorsingsdagen uitzit bij de Rode Duivels. Op de juiste diagnose van de blessure van Wasilewski is het nog steeds wachten. De Pool mag zijn volledige seizoen op zijn buik schrijven en moet misschien ook vrezen voor zijn carrière. (ka/jv)


    - Het is nu al redelijk oud nieuws. Vinden jullie dat Witsel lang geschorst moet worden? Ik vind van niet. Hij deed het niet met opzet.

    Voor foto's.


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat zag ik op het nieuws. 0o
    En in de krant stond die foto ook in het groot en bah. Dat zag er echt grillig uit.

    En die straf boeit me eigenlijk niet, daar hou ik me niet mee bezig. :')

    Ik dacht dat hij 12 wedstrijden niet meer mocht meespelen? Dat zeiden ze op Karrewiet toch. ;D

    ieuw :| ziet er pijnlijk uit.


    -

    Damned, ik had het gezien op tv, echt viees


    Your make-up is terrible

    ehhh auw :|


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb een filmpje ervan gezien en het was niet met opzet. Hij ging duidelijk voor de bal en die andere wou hem ook en de ander zijn been lag toevallig op de plaats waar Witsel juist zijn voet ging zetten om tegen de bal te trappen. Misschien een wedstrijd of 2 niet meespelen maar meer mag hij echt niet krijgen!


    Only losers can act the way you do

    dat zag er ZO pijnlijk uit op TV Ö !!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Capitain schreef:
    Ik dacht dat hij 12 wedstrijden niet meer mocht meespelen? Dat zeiden ze op Karrewiet toch. ;D

    Ik had gehoord 10 gewone speelwedstrijden en 1 bekerwedstrijd.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Conscious schreef:
    Ik heb een filmpje ervan gezien en het was niet met opzet. Hij ging duidelijk voor de bal en die andere wou hem ook en de ander zijn been lag toevallig op de plaats waar Witsel juist zijn voet ging zetten om tegen de bal te trappen. Misschien een wedstrijd of 2 niet meespelen maar meer mag hij echt niet krijgen!

    Weet je nog welk filmpje dat was, want ik zou hem graag eens zien (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    hier is een filmpje, moet je dat been zien :|
    http://www.youtube.com/watch?v=_vbQyNWR42k


    -

    Treasury schreef:
    hier is een filmpje, moet je dat been zien :|
    http://www.youtube.com/watch?v=_vbQyNWR42k

    Dat draait gewoon helemaal om oO Wtf.
    En trouwens, het lijkt totaal niet express gedaan van witsel. Hij springt ongeveer op het zelfde moment als Wasilewski glijdt naar de bal en komt per ongeluk op wasilewski zijn been terecht. Op tv zag het er erom gedaan uit, maar als ik het hier van dicht zie, niet. De straf vind ik dus te zwaar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Weet je nog welk filmpje dat was, want ik zou hem graag eens zien (:
    Alsjeblief (:


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    (...)Alsjeblief (:

    Dankje, maar ik had net al een gezien ^^ Het been is echt wel vies, het hangt er zelfs niet meer aan oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat draait gewoon helemaal om oO Wtf.
    En trouwens, het lijkt totaal niet express gedaan van witsel. Hij springt ongeveer op het zelfde moment als Wasilewski glijdt naar de bal en komt per ongeluk op wasilewski zijn been terecht. Op tv zag het er erom gedaan uit, maar als ik het hier van dicht zie, niet. De straf vind ik dus te zwaar.


    ik vind het ook een te zware straf, zelf het kleinste kind ziet dat dat niet expres was. (cat)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 20:20 ]


    -