• HAHAHAHA, wat is het toch heerlijk om een vijfdejaars te zijn. :')

    We hadden daarnet Natuurwetenschappen op het hoogste verdiep. Komt er ineens zo'n piepertje uit het eerste op de deur kloppen met een doos in zijn handen. Hij moest die dus komen geven aan onze leerkracht. Maar toen hij ons, de 'enge grote kinderen', zag, ging hij helemaal trillen, viel die doos op de grond. :'DD

    Gaat ie snel weer weg, omdat hij dacht dat hij in de verkeerde klas zat. Twee minuten weer geklop op de deur. Komt dat piepertje weer onze klas binnen, nog helemaal trillend. Ging hij heel de tijd naar de vloer kijken en zo de doos afgeven. :')

    Haha, ik weet het, mogen we niet mee lachen, maar het was echt zo grappig om te zien. :'DDD

    Ik ben zesdejaars en ik voel me een pieper. Ik ben echt klein, en sommige van die eerstejaartjes zijn groter als me en dat is niet leuk. >-<

    Mietjuh schreef:
    (...)
    Nou, wij zijn dubbel zo groot, vinden ze blijkbaar heel eng, die eerstejaars. :')
    Ik ben eerstejaars en ik vind het helemaal niet eng. We hadden peter en meter activiteiten en dan moesten we met mensen van het zesde dinges doen en ik vond het niet eng :'D


    Only losers can act the way you do

    Aahw, arm jochie.


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij ons op school doen de eerstejaars tegenover de tweedejaars [wij dus] alsof wij goden zijn, echt niet normaal? en ze lopen ons een hele tijd achterna, best wel irritant.

    Pernicious schreef:
    Best wel zielig voor hem (:
    Bij mij op school zijn de jongste van het 3de middelbaar en die zien er zo jong uit hé oô
    Wij 6dejaars jagen ons altijd op aan die kinderen, ze zijn altijd overal om de weg te versperren ><

    Bij ons begint het ook pas vanaf de 3e. En het is inderdaad erg. Ze staan altijd op de plaats waar je door wilt. Om gek van te worden! Maar toen ik in de 3e zat (vorig jaar dus) had ik het ook wel hoor. Van sommige zesdes was ik wel een beetje bang :X Maar ja, wat wil je ? Je komt daar op een gigantische school, net een doolhof. & als je dan in de gang staat na te denken waar Fysica of zo is, dan lopen van die grote zesdes je bijna omver :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Conspiracy schreef:
    Bij ons op school doen de eerstejaars tegenover de tweedejaars [wij dus] alsof wij goden zijn, echt niet normaal? en ze lopen ons een hele tijd achterna, best wel irritant.

    Zijn die bij jullie ook zo klein? Bij ons zijn de derdes net nog lagere school kindjes :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California