• Ik bedacht me net iets. Ze zeggen toch dat je in heel je leven een paar spinnen in je slaap eet en nu met al die spinnen heisa bedacht ik dit: eigenlijk moet het wel goor zijn als je midden in de nacht wakker wordt terwijl er een spin in je mond kruip ;o

    Ghaha xd
    Ik moet er niet aan denken :8

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 21:39 ]


    Only losers can act the way you do

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb letterlijk een keer gehad dat ik smorgens een stuk spin tussen mijn tanden vond. Ik heb zo hard mijn best gedaan toen niet te moeten overgeven :'D Dat was echt goor. Maar bekijk het maar zo. Liever dat aantal spinnen, dan het even grote aantal dat je ook van koeien en varkens naar binnen werkt (als je geen vega bent)

    Die laatste zin snap ik niet :X En ik denk dat ik het ook niet wil snappen als ik denk dat ik het toch snap :X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chill schreef:
    (...)
    Die laatste zin snap ik niet :X En ik denk dat ik het ook niet wil snappen als ik denk dat ik het toch snap :X
    Hahah precies. Volgens mij snap je me wel :'DD. Als in: Beter een paar spinnen dan evenveel spinnen als dat je vlees eet (dus iedere dag een stuk)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah precies. Volgens mij snap je me wel :'DD. Als in: Beter een paar spinnen dan evenveel spinnen als dat je vlees eet (dus iedere dag een stuk)

    Inderdaad :X
    Vreselijk, ik ga nooit meer vlees eten...
    Let op, dat zeg ik nu, wacht maar tot morgenavond... :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oooow juk, ik ben bang voor spinnen en ik ga nu slapen :'(


    Get back motherfuckerz'

    at je geen 14 spinnen per jaar ofzo :'D
    ik heb dat prcies ergen gehoord of gelezen...
    JAK xD !!!
    mr ja zitten er in insecten niet veel eiwitten :') altijd positief blijven x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    gadverdamme o.O
    ik moet er niet aan denken (A)

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb letterlijk een keer gehad dat ik smorgens een stuk spin tussen mijn tanden vond. Ik heb zo hard mijn best gedaan toen niet te moeten overgeven :'D Dat was echt goor. Maar bekijk het maar zo. Liever dat aantal spinnen, dan het even grote aantal dat je ook van koeien en varkens naar binnen werkt (als je geen vega bent)
    Eikes o.o


    Only losers can act the way you do

    Niet aandenken,
    dat kan helemaal geen kwaad. Anders zouden we er nu niet meer zijn.

    @KirstenSnaps: Was dat lekker? :Y)


    Let the Night embrace you

    Ja, dat zal wel goor zijn. Maar de meeste spinnen die je op eet zijn amper een pinknagel, zelfs nog kleiner, groot dus bezie het zo.

    @Assasin
    Spinnen zitten werkelijk overal. In je tapijt, houten vloer, kussens, bedovertrekken etc.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 15:39 ]

    Allied schreef:
    Emilieeeee, ik heb een spinnen fobie. Zwijg. : D

    Dat rijmt .


    Some people make the world special just by being in it

    ikkeandme schreef:
    IEEWW
    hou op!!! :|


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb geen honger meer ._.


    I clicked my heels and wished for you.

    Lekker. Ik slaap vannacht niet meer. Want vorige nacht en afgelopen nacht zat er al een spin op mijn muur x_x
    @Kirsten: gat-ver-damme. O.O

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 16:07 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Daar dacht ik gisteren ook aan o.o
    En inderdaad: Ieuw (;


    Never run out of reasons to smile...