• Ik ga om 10 uur slapen en val pas om 12:00 in slaap.Ik ben nooit moe maar als ik dan in slaap val ben ik 's morgens wel super moe.
    Hoe kan ik dit voorkomen??


    - hoi ;D

    Weet ik niet, had ik vorig jaar ook.
    Bij mij van de stress, die ik nog steeds heb maar ik val wel weer voor 12 uur in slaap.
    Uhm, slaappilletjes hielpen bij mij niet en het ging na een lange tijd vanzelf weer over..

    Ik lig om 11 uur in bed, en lig wel eens tot half 2 wakker. Of zelfs langer...
    Ik heb geen idee wat we hier tegen kunnen doen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Krullie schreef:
    Weet ik niet, had ik vorig jaar ook.
    Bij mij van de stress, die ik nog steeds heb maar ik val wel weer voor 12 uur in slaap.
    Uhm, slaappilletjes hielpen bij mij niet en het ging na een lange tijd vanzelf weer over..

    Hoe lang duurt die tijd dan?
    Want op school val ik dan half in slaap --


    - hoi ;D

    Buh, dat heb ik al ongeveer een jaar? maar ik ga dan rond elf in mijn bed en slaap tussen half drie en vier uur ;D Best irritant, maar ik ben dan nooit moe - behalve als we een saaie les hebben ;D

    mij werd aanbevolen meer te bewegen, word je moeier. Maar dat deed ik zeg maar niet -fluit-

    nou bij mij wel meer dan een half jaar, maar dat kan bij jou anders zijn?

    ik ga mijn topic even opzoeken met allemaal tips, ik kon toen helemaaaaaaal niet slapen. :Y)
    - nu wel.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=41932
    alstublieft, hier staan tips in. (krul)

    Nachtje door doen, dan wordt je vast wel moe en zal je goed kunnen doorslapen x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Daar heb ik al last van sinds de middelbare school en ik zit nu in de 3e. Dat wordt nu eindelijk minder. Je groeit er wel overheen waarschijnlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb dat ook altijd, maar ik heb er nu vrede mee. ik benut die tijd gewoon om eventjes alles op een rijtje te zetten en alles even te overdenken. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat later gaan slapen. (nerd)
    Of luister nog wat muziek voor je gaat slapen, dat helpt altijd bij mij. Rustige muziek, wel.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Een goed warm bad nemen voor je gaat slapen, werkt altijd. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    misschien voordat je gaat slapen 40 rondjes om je huis rennen, val je vanzelf neer :P
    of je moet gaan mediteren, proberen alle gedachten uit je hoofd te bannen en je alleen maar concentreren op je ademhaling.


    You're not nobody.You're just the absence of somebody

    Dat heb ik al vanaf groep 3 ongeveer...
    Het word bij mij alleen maar erger...
    Als ik om half 11 in bed lig dan slaap ik pas om 2 uur
    Ik heb verschillende pilletjes gehad en niks helpt


    dream, dare, fly!