• Want ik was vandaag op school in de gangen aan het lopen met vriendinnen. en wij wouden zo snel mogelijk naar huis om te chillen maar er liepen allemaal bruggers voor ons en die liepen heel sloom en ik zeg in een x heel hard 'Wat lopen die bruggers sloom.' Echt die kinders gingen in een x bijna rennen. geweldig ;3 maar ergens vond ik het ook zielig. want dat waren de bange piepers, die vinden alles eng =3 je hebt ook de arro piepers. die zijn kut. =3 whaha. maar goed ik had daarna alsnog last van piepers toen ik door de aula liep want ze hielden de hele rij op en toen was ik alsnog pas na 10 minuten buiten :x


    We can only learn to love by loving.

    verdorie, jij laat mij denken aan woensdag. Pieperinvasie. Ze duwen altijd zo met die tassen en dan val ik bijna van de trap en dan duw ik ze. of ik laat ze duwen door mijn beste vriend die veel groter is. En dan durven ze te zeggen dat ik te lief ben(huil)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mijn vader snapt niet waarom ik bruggers irritant vind ;_;
    maar ze lopen zo in de weg >:(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hmm.. geen school is compleet zonder die schattige bruggertjes ^^

    Hoewel die kleine uit de kluiten gewassen pauperkinderen wat minder leuk zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vandaag vonden ze het grappig om tikkertje en verstoppertje te spelen op de speelplaats. Om dan maar niet te vergeten dat ze ook nog een duw - en trekspelletje aan het spelen waren voor mijn voeten.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Wij zitten gescheiden van de eerstejaars. Zij zitten op aparte speelplaats met het tweede. Dus ik kom niet veel in contact met hen, aangezien ik in het vierde zit :')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    1e en 2e klas zijn brugwuppen n_n


    -

    Ze krimpen echt elk jaar o.o
    Maar dat is leuk want ze laten je gewoon voor als je moet eten :Y)
    Wij moeten zo aanschuiven en eerst de eerstejaars, dan de tweedejaars enzo. Ik ben vierdejaar en prop me met mijn vriendin altijd tussen die eerstes en ze durven niet eens te reageren :'D


    Never run out of reasons to smile...