• ik ben bezig aan een nieuw verhaal het gaat ;
    'Something About You Is So Addictive.' noemen.
    Het is niet een origineel verhaal maar ik schrijf het met veel liefde, nu ja je weet wel wat ik bedoel.
    Als ik het kan omschrijven in een paar woorden..
    Het is hetzelfde als twilight juist net iets anders..
    Hier een inleiding + een stukje in het verhaal.

    Dit verhaal is een verhaal die ik al een tijd in mezelf speel. Het is leuk maar het doet ook ongelofelijk veel pijn, gewoon omdat het niet echt kan zijn. Het verhaal gaat iets anders zijn dan dat ik in gedachten heb. Ik ben geïnspireerd door de boeken van Twilight.
    De hoofdpersonages zijn; Hannah Stoner & Taylor Lautner, inderdaad, Jacob Black van in Twilight, in mijn hoofd is hij daar ook een belangrijke persoon, belangrijker dan je ooit kunt denken. Veel delen ga je waarschijnlijk herkennen van in de Twilight boeken maar ze zullen vervormt zijn. Sorry daarvoor. Op het eerste zicht, lijkt dit een saai verhaal, ik heb dit verhaal al maanden in mijn hoofd, maar ik wist het nooit te verwoorden. Ik ben er aan begonnen, en het lukt vrijwel ookal kan ik niet alles verwoorden, vraag me niet waarom. Hopelijk vinden jullie mijn verhaal toch een beetje leuk.

    Verhaal; (...)We wierpen ieder ons afval inde vuilbak. Ik legde mijn plateau op de stapel en keek op en toen..
    Ik had ze nog nooit eerder gezien, waren ze nieuw of waren ze me gewoon nooit opgevallen ? Onmogelijk. Ik kon niet stoppen met kijken, iets hield mijn blik gevangen. Ze waren met 3. Ik keek nog altijd maar geen van hun leek dat op te merken. Ik werd uit mijn gedachten gewekt door een stamp van Ward die geduwd werd door Jake.(...)Tijdens de les waren Chanel en ik weer aan het praten als opeens de leerkracht iets vroeg, mijn hoofd schoot omhoog en ik probeerde in enkele seconden te realiseren wat er allemaal op het bord stond, alle hoofden waren naar mij gericht, waardoor ik me ongemakkelijk voelde, en zeker omdat híj keek. Ik keek hem even aan, en zijn blik was nu normaal, zacht. (...)Hij moest nu meteen ophouden met kijken of ik zou flauwvallen, en ik kon niet stoppen met kijken, iets hield me tegen om te stoppen. Ik wist niet wat ik moest zeggen tot dat ik besefte dat hij op een antwoord wachtte. (...)

    Nu is mijn vraag, jullie hebben enkele deeltjes gelezen. zou ik hem op Quizlet zetten? Thx voor te reageren en wees eerlijk aub.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Voor mij niet, want ik houd niet van Twilight.
    Maar het verhaal klinkt goed, dus drop het gewoon erop? :Y)

    xDREIST schreef:
    Voor mij niet, want ik houd niet van Twilight.
    Maar het verhaal klinkt goed, dus drop het gewoon erop? :Y)

    Het is niet echt over twilight. nu ja, het verhaal lijkt erop, maar het is dan ook weer anders (: En thx voor je mening (':

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 21:05 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.