• Hallo lieverdjes,
    Ik heb jullie hulp nodig (: Wij mogen dus misschien op uitwisseling gaan - ookal zijn we geen talenklas - maar daarvoor hebben we afspraken en hebben we een school in het buitenland nodig die uitwisseling ziet zitten.

    Nu is mijn vraag naar jullie allen toe; Hebben jullie vrienden uit het buitenland die even oud (1992 als geboortedatum, dus laatste jaars.) zijn als mijn klas en een uitwisseling met België wel zien zitten? Gelieve geen school uit Nederland - niet dat ik daar iets tegen heb, maar we zijn al héél veel met school naar Nederland geweest.

    Als je iemand weet, gelieve het hier neer te plaatsen; Persoon + land en het hem/haar eens te vragen en mij dan een pb'tje of zo te sturen. Als jullie dat zouden willen doen, ben ik jullie heel erg dankbaar.

    <3

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 16:52 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    uhh ik ken wel mensen in nieuw-zeeland en canada
    maar diezijn of jonger of ouder.

    de oudste is 15 dus nee niet echt


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    uhh ik ken wel mensen in nieuw-zeeland en canada
    maar diezijn of jonger of ouder.
    de oudste is 15 dus nee niet echt

    Owkééj, toch bedankt (: Ik heb mensen nodig die in 2010 18 worden ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn neef die in Canada woont is iets van 25 ofzo. Hij heeft ook een paar broers maar die ken ik niet echt en weet niet hoe oud ze zijn. O ja, ze spreken géén Nederlands. ;o


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    Mijn neef die in Canada woont is iets van 25 ofzo. Hij heeft ook een paar broers maar die ken ik niet echt en weet niet hoe oud ze zijn. O ja, ze spreken géén Nederlands. ;o

    De taal is geen probleem ^^ Het is de bedoeling dat we onze andere talen een beetje oefenen. (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dude kom gewoon naar mij toe :)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hmm, nee sorry.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nope, ik ken niemand, sorry :X


    Never run out of reasons to smile...

    Immortal schreef:
    Dude kom gewoon naar mij toe :)

    Voor mij geen probleem! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right