• Haaj(A)

    Juah een nieuwe story vn mij en ik heb rollen nodig

    maar eerst het verhaal :

    Shanice-Loraine en haar zusje [..] zijn fan vn Tokio Hotel,Maar ze vinden het niet leuk dat ze zo zijn veranderd in de laatste jaren.Maar als 1 van de 2 zusjes op het journaal hoort dat ze nog maar 1 week te leven hebben verteld ze het gelijk aan haar zusje.Ze willen nog 1 ding doen voordat ze dood gaan en dat is : Tokio Hotel ontmoeten en vertellen dat ze weer normaal moeten doen,maar vooral dat ze heel even met hun lievelings idolen kunnen praten.Maar wat als de boys helemaal niet zo aardig en geweldig zijn als ze hadden gehoopt?En wat als de boys ookal een vriendin hebben?En wat als de zusjes heel goed kunnen zingen en de plek een beetje overnemen vn Tokio Hotel?En wat kunnen ze nog doen in die week die ze nog hebben?!

    Dat was het,
    hier zijn de rollen :

    Zusje+Hoofdrol: Whipple
    Vriendin Tom: Desolate
    Vriendin Bill:LoveAndDeath
    Vriendin Georg: BananaBunny
    Vriendin Gustav: FCxUTRECHT
    Vijanden vn de 2 zusjes :
    Leidster: Artist
    Meeloper: Verzin ik zelf wel;)
    De gene die bang is voor de leidster en drm mee doet: Arixki


    Wat ik moet weten voor Zusje+hoofdrol:
    Tekstje(ze is net als haar zus gestoord dus een gek en leuk tesktje dus):
    Foto(mag Scene,maar niet te overdreven) :
    Bijnaam :


    En voor de andere rollen :
    Tekstje :
    Foto:


    Dat was het ik hoop dat jullie een rol willen!
    Ik kies de beste voor die rol niet de eerste!

    XoxO

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 15:09 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ooh mag ik ook proberen (A):$
    De gene die bang is voor de leidster en drm mee doet:

    Foto:
    http://www.womenshairstylesonline.com/Hair/Gallery/Long_Brown_Hair_96353.jpg
    Tekstje :
    uhmm...haaj,ik ben Malory,en pas 18 geworden ^^ (ouder/jonger mag)
    niet dat iemand dat uitmaakt...behalve m'n lieve Opa dan..ja ik woon bij m'n opa.
    want m'n ouders en oma zijn ooit een keer verongelukt,mijn opa was er ook bij maar hij is de enige die er levend uit is gekomen..aleen zit hij nu wel in een rolstoel.
    Uhmm...ik heb eigenlijk niet echt vrienden (behalve m'n lieve opa dan) aleen ben ik wel altijd te zien met *Leidster* en *Meeloper*
    *Leidster* maakt me gewoon echt bang,en daarom ben ik dan 1 van haar 'vriendinnen'.
    Maar genoeg over dat,ik hou van gedichten schrijven(nee,ik wil niet dat je ze leest:$),ik ben ook wel handig met computers...maar dat vind *leidster* denk ik nerderig,ofzo :$
    Mnesen vinden me stil,en soms wat verlegen...ze hebben wel gelijk ja...maar als iemand hulp nodig heb zal ik alles doen om diegene te helpen.
    uhmm...oh m'n opa heeft ook een klein hondje ;'Bobby...
    Het is zo'n langharige chihuahua,en ik ben meestal bezig om zijn klitten uit te kammen xD
    uhmm..dat was het wle zo'n beetje...DAGG! ^^

    haha echt heel levensverhaal xD ..oh ook als ik geen rol krijg, wil je dan wel zeggen als die er is ^^ (A)
    XXX~


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    Arixki schreef:
    ooh mag ik ook proberen (A):$
    De gene die bang is voor de leidster en drm mee doet:

    Foto:
    http://www.womenshairstylesonline.com/Hair/Gallery/Long_Brown_Hair_96353.jpg
    Tekstje :
    uhmm...haaj,ik ben Malory,en pas 18 geworden ^^ (ouder/jonger mag)
    niet dat iemand dat uitmaakt...behalve m'n lieve Opa dan..ja ik woon bij m'n opa.
    want m'n ouders en oma zijn ooit een keer verongelukt,mijn opa was er ook bij maar hij is de enige die er levend uit is gekomen..aleen zit hij nu wel in een rolstoel.
    Uhmm...ik heb eigenlijk niet echt vrienden (behalve m'n lieve opa dan) aleen ben ik wel altijd te zien met *Leidster* en *Meeloper*
    *Leidster* maakt me gewoon echt bang,en daarom ben ik dan 1 van haar 'vriendinnen'.
    Maar genoeg over dat,ik hou van gedichten schrijven(nee,ik wil niet dat je ze leest:$),ik ben ook wel handig met computers...maar dat vind *leidster* denk ik nerderig,ofzo :$
    Mnesen vinden me stil,en soms wat verlegen...ze hebben wel gelijk ja...maar als iemand hulp nodig heb zal ik alles doen om diegene te helpen.
    uhmm...oh m'n opa heeft ook een klein hondje ;'Bobby...
    Het is zo'n langharige chihuahua,en ik ben meestal bezig om zijn klitten uit te kammen xD
    uhmm..dat was het wle zo'n beetje...DAGG! ^^

    haha echt heel levensverhaal xD ..oh ook als ik geen rol krijg, wil je dan wel zeggen als die er is ^^ (A)
    XXX~


    Ik vind jou verhaal bijna zielig!Zo goedd!!Ik w8 nog tot er meer mensen komen maar ik denk dat jij het word maaar ik zal ff w8 oki??^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Tekstje(ze is net als haar zus gestoord dus een gek en leuk tesktje dus):
    haay*zwaait gay actig* ik ben melody, but call me like that and you're dead ^^ Ik ben 16 jears old and my secret love is Mijn teddy beer. aan niemand vertellen hoor :x Myn zusje en ik zijn bet friends but niemand komt aan mijn teddy beer :Y) nope zelf zij niet xD Ik ben prettig gesoord hoewel ik altijd mijn gelijk wil hebben, omdat ik gewoon altijd gelijk heb. zo makelijk is dat ^^kben happy single hoewel ik niet vanplan bn dat nog lan te blijven ...

    Foto(mag Scene,maar niet te overdreven) :http://the-jennerator.com/media/sara-paxton.jpg
    Bijnaam :melmo, mel, dy


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    vriendin van Gustav of Georg!
    Tekstje: Piep, ik ben Fenne, ik ben 17 jaar en woon bij mijn oma. Ik ben behulpzaam zeggen ze en soms koppig :$ Ik heb veel vrienden, maar ik kan er maar 3 van vertrouwen.. Ik hou van diertjes en van mijn familie, vriendje en vrienden.. Bye bye!
    (sorry, ik heb geen inspi)
    Foto: http://www.topnews.in/light/files/Ashley_Olsen.jpg
    of http://thesebootsaremadeforstalking.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/06/jessica-alba.jpg
    (jij mag kiezen ^-^)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:25 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    Ik vind jou verhaal bijna zielig!Zo goedd!!Ik w8 nog tot er meer mensen komen maar ik denk dat jij het word maaar ik zal ff w8 oki??^^



    haha ik heb het gewoon uit m'n dikke duimpje gezogen xD okeej behalve dat van die Chihuahua die Bobby heet dan,die bestaat echt en toen ik dat verhaaltje tikte zat die bij mij op schoot en keek me met die puppy-oogies aan xD

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:38 ]


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    Arixki schreef:
    (...)


    haha ik heb het gewoon uit m'n dikke duimpje gezogen xD okeej behalve dat van die Chihuahua die Bobby heet dan,die bestaat echt en toen ik dat verhaaltje tikte zat die bij mij op schoot en keek me met die puppy-oogies aan xD


    whahah oki^^^
    ma je hebt de rol!maar er wilt bijna niemand mijn zusje spelen!Maja er reageren niet echt veel mensen!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    whahah oki^^^
    ma je hebt de rol!maar er wilt bijna niemand mijn zusje spelen!Maja er reageren niet echt veel mensen!


    oohh thanks ^^
    maare wil wipie het zusje niet spelen dan?
    *late reactie van mijxD*


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    owh sorry zie nu pas dat die al bezet is ;)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 11:37 ]

    ik wil de hoofdrol :Y)

    Tekstje(ze is net als haar zus gestoord dus een gek en leuk tesktje dus): Haaaai! Ik ben dus Emma. Jaa ik weet het, beetje saaie naam. Als je die van mijn zus gehoord hebt. Ze is echt geweldig mijn zus, Shanice-Loraine. Ik heb zo'n korte naam met maar 2 lettergrepen. En mijn zus heeft er wel 5. Denk ik..(A) Maar goed. Genoeg gekletst over namen. Dat is een beetje saai, natuurlijk. Net zoals praten over het weer terwijl het hartstikke hard regent. Of praten over kerst midden in de zomer? Dan denk je toch niet aan kerstmis? Naja, ik in ieder geval niet (A). Mijn zus en ik zijn fan van Tokio Hotel. Je weet wel, die duitse band. Met de zanger Bill, die heel vaak zijn haar een ander kapsel geeft. En Tom, Bill's tweelingbroer, de gitarist. En natuurlijk Gustav, de stiltste van de band tijdens interviews. En ook nog Georg, de bassist van de band. Maar ja, ik vind wel dat ze heel erg veranderd zijn. Maarja, wie doet er wat aan? Als ik met ze zou kunnen praten, zou ik dat geweldig vinden.. maar nu heb ik denk ik wel genoeg gepraat, want jullie vinden het vast allemaal saai worden (A).
    xxx Emma
    Foto(mag Scene,maar niet te overdreven):
    deze of this one of deze kies jij maar
    Bijnaam : *mag ik zelf een naam bedenken?*
    echte naam:Emma, bijnaam: Em

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 12:24 ]

    laat je weten waarneer die er is? =)

    IK HEB ALLE ROLLEN!

    Dit zijn ze :

    Zusje+Hoofdrol: Whipple
    Vriendin Tom: Desolate
    Vriendin Bill:LoveAndDeath
    Vriendin Georg: BananaBunny
    Vriendin Gustav: FCxUTRECHT
    Vijanden vn de 2 zusjes :
    Leidster: Artist
    Meeloper: Verzin ik zelf wel
    De gene die bang is voor de leidster en drm mee doet: Arixki

    Ik begin gelijk met schrijven!

    wnnr iedereen er in komt kan ik niet gelijk vertellen alleen het zusje komt er gelijk in!

    en de titel luid :

    Wat zou je doen als er nooit meer een morgen zou zijn


    bedankt voor het inschrijven!Ik laat het jullie weten wnnr hij er is!

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    Ik laat het jullie weten wnnr hij er is!

    thank you n_n

    en dankje voor de rol! =)

    Bedankt! :D


    a figment of your imagination

    Ik wil hem lezen.. <3


    .