• Ben je fan van Tokio Hotel?
    Welke band vind jij de beste?
    Welke zangeres vind jij het beste?
    Tokio Hotel of Jonas Brothers?
    Stem maar als je wilt? :D


    I need you like a heart needs a beat

    ik ga stemmen ^^


    For once I want to be the car crash.

    Ik vind het best wel irritant dat je niet eerst hebt gekeken of die polls er niet al waren?
    Bovenaan met de meeste stemmen - Ben jij fan van Tokio Hotel, van Krull
    Als ik kijk op de eerste pagina waar hij normaal op staat - Tokio Hotel of Jonas Brothers? Van jesica


    Your make-up is terrible

    Al gestemd :D


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik heb gestemd :')

    Assassin schreef:
    Ik vind het best wel irritant dat je niet eerst hebt gekeken of die polls er niet al waren?
    Bovenaan met de meeste stemmen - Ben jij fan van Tokio Hotel, van Krull
    Als ik kijk op de eerste pagina waar hij normaal op staat - Tokio Hotel of Jonas Brothers? Van jesica

    jah en?
    Er zijn zoveel mense, die dezelfde polls hebben als ik die ik ik al had voor hun.Maar ik maak daar gee probleem over.


    I need you like a heart needs a beat

    fireflightx schreef:
    ik ga stemmen ^^

    Danku :)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 20:59 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Suppressed schreef:
    Ik heb gestemd :')

    Danku :)


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ga stemmen! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Automatic schreef:
    Al gestemd :D

    danku:)


    I need you like a heart needs a beat

    Tranquillity schreef:
    Ik ga stemmen! ^^

    danku:)


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    (...)
    jah en?
    Er zijn zoveel mense, die dezelfde polls hebben als ik die ik ik al had voor hun.Maar ik maak daar gee probleem over.

    Verhoog je boven hun en kijk eerst, je moet geen polls gaan maken om het maken ervan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Verhoog je boven hun en kijk eerst, je moet geen polls gaan maken om het maken ervan.

    Weetje dat is mijn probleem niet het jouwe en ik maak geen polls gewoon om ze te maken.


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    (...)
    Weetje dat is mijn probleem niet het jouwe en ik maak geen polls gewoon om ze te maken.


    Maar je maakt ze ook niet om te kijken hoeveel mensen er fan van zijn, want dat had je al kunnen bekijken bij een poll die al veel stemmen had. Waarom maak je ze dan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar je maakt ze ook niet om te kijken hoeveel mensen er fan van zijn, want dat had je al kunnen bekijken bij een poll die al veel stemmen had. Waarom maak je ze dan?

    Ik maakte ze wel om te zien hoeveel mensen fan waren.Trouwens ik ben je geen verantwoording verschuldigd!


    I need you like a heart needs a beat

    Gestemd (:


    Never run out of reasons to smile...