• Whahahaha

    dat had Nadieh, een vriendin van me.

    ze ging bij zo'n raam naar binne kijken en toen zag ze een gast hele spastische bewegingen maken. en toen riep ze haar vrienden en die gingen haar vertellen dat die gast aan eht rukken was ; nogal logisch welke gek staat er dan ook in zijn ondergoed spastisch te doen. ik niet (A)

    maar goed

    dat
    lijkt
    me
    zo
    vie
    s;x

    WHHAH
    ooit ook zie iets mee gemaakt?


    We can only learn to love by loving.

    Nee en ik hoop ook dat het zo blijft o.o'!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Gelukkig niet ;O


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn schuinachterbuurman danst in de tuin in zijn boxer *kots*

    Maar zoiets nee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    een leerkracht zien pissen in de struiken, nog even en ik zag zijn pietje ><


    It even took me by surprise

    Soms zonnen mijn buren naakt. O_o


    You move me ......... Kurt

    Uit het raam kijken en jou buren een seksfilm zien bekijken,
    maar dat is natuurlijk niets tegenover wat jou vriendin heeft gezien,
    ik blijf hopen dat ik dat ook mag meemaken! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    ik kwam bij mij vriendin en toen gingen wij naar haar broers kamer stond hij naakt:X


    I Got My Party Tonight<33

    Hahahah omg geweldig :'D. Ik ging ooit is met een tante van mij zwemmen. En ik keek uit dat grote raam,zat daar een koppeltje te poepen onder de boom. Dus ik mijn tante geroepen,en wij die heel de tijd zitten aanstaren,en toen ze door hadden dat ze werden begluurd kregen we de slappe lach :').

    JOYCEVIPx schreef:
    Hahahah omg geweldig :'D. Ik ging ooit is met een tante van mij zwemmen. En ik keek uit dat grote raam,zat daar een koppeltje te poepen onder de boom. Dus ik mijn tante geroepen,en wij die heel de tijd zitten aanstaren,en toen ze door hadden dat ze werden begluurd kregen we de slappe lach :').

    omg x')


    - hoi ;D

    Nou.. ik heb alleen ooit mijn buurman een seksfilm zien kijken.. Maar verder niets.. Ik kan vanuit mijn kamer precies de tv bij hun zien.. xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    JOYCEVIPx schreef:
    Hahahah omg geweldig :'D. Ik ging ooit is met een tante van mij zwemmen. En ik keek uit dat grote raam,zat daar een koppeltje te poepen onder de boom. Dus ik mijn tante geroepen,en wij die heel de tijd zitten aanstaren,en toen ze door hadden dat ze werden begluurd kregen we de slappe lach :').


    whahah
    -ligt dubbe;-


    We can only learn to love by loving.

    Whahaha! dat lijkt me zzooooooo ranzig!!!


    To The Stars Through Adversity

    Als ik toen niet binnen in het zwembad zat was ik toen met hun kleren gaan lopen x').