• Heey, ik wil graag een neuspiercing, maar dat mag niet van me ma. En zeggen dat anderen dat wel mogen van mijn leeftijd (ik ben 15) helpt niet, want daar trapt ze niet in... Dus ik wou graag weten of jullie ook zo'n soort probleempje hebben thuis en als iemand weet wat ik zou kunnen doen om het toch wel te mogen. :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Mijn moeder stelde een navelpiercing zelf voor! Maar eigenlijk wil ik nog een lippiercing maar dat mag ik dus echt niet héa! XD


    -

    Everlasting schreef:
    Mijn moeder stelde een navelpiercing zelf voor! Maar eigenlijk wil ik nog een lippiercing maar dat mag ik dus echt niet héa! XD

    xD


    Second star on the right and straight on till morning

    XxMysterious schreef:
    (...)
    cool:Y)


    uhu, mijn mama is ook best wel erg cewl n_n


    I solemny swear i am up to no good

    Vraag 'm voor aankomende Kerst?
    Of je verjaardag?


    -

    Ik heb zelf een septum,
    ik heb het iegenlijk niet echt gevraagt :x
    Maar me moeder vond het uiteindelijk niet heel erg.

    ik zou zelf niet weten wat je erop kan verzinnen, probeer zo veel positiefs erover te zeggen. of probeer wat voorstellen, zoals; en als ik 16 ben. or wathever ^^

    x


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Esmaye schreef:
    Vraag 'm voor aankomende Kerst?
    Of je verjaardag?

    ik ben pas in augustus weer jarig -.- helaas


    Second star on the right and straight on till morning

    ik mag gewoon van mijn ouders.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik heb geen problemen met piercings. Ik kreeg toen ik 14 was een lippiercing [2/3 weken voor ik 15 werd] en April 2009 heb ik een tongpiercing gekregen X] En nu ben ik 16 dus ik kan gewoon piercings laten zetten. Ik moet eventjes geld sparen voor snakebites en een industrial.

    Ik was stiekem met mijn pa gegaan, omdat het van mijn ma niet mocht. En toen had mijn pa me moeder gebeld, en zei heel droog 'Ik heb wat voor Rose gedaan' 'Oh ja? Wat dan?' 'Ze heeft een piercing' 'WAT?' maar toen me ma toen thuis kwam vond ze em wel leuk :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik mag 't ook niet
    maar een vriendin van me kan mensen piercen
    dus maybe ga ik het binnenkort aan haar vragen :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Marihuana schreef:
    Ik was stiekem met mijn pa gegaan, omdat het van mijn ma niet mocht. En toen had mijn pa me moeder gebeld, en zei heel droog 'Ik heb wat voor Rose gedaan' 'Oh ja? Wat dan?' 'Ze heeft een piercing' 'WAT?' maar toen me ma toen thuis kwam vond ze em wel leuk :3

    Grappig (typing)

    consience schreef:
    ik mag 't ook niet
    maar een vriendin van me kan mensen piercen
    dus maybe ga ik het binnenkort aan haar vragen :]

    Succes :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    FCxUTRECHT schreef:
    Ik wil ook een piercing [Ben 14 jaar]. Van me moeder mag ik hem maar het gaat niet door omdat me vader het niet toelaat. Ik ga vragen of ik hem voor me volgende verjaardag mag.

    Deze piercing wil ik: Monroe Piercing


    ik wil eentje onder de lip , maar geen ringels of een septum ^^

    ik heb een neuspiercing vanaf men 13 , men zus had rond die leeftijd ook haar eerste piercing , dus dat helpt .. bij jou waarchijnlijk niet x'D

    maar ik betreur het was van men neuspiercing die lijkt nu zo .. normaal , maar dat is wel natuurlijk goed als ie niet moet opvallen <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    als je zestien bent, heb je geen toestemming nodig van je ouders, anders moet je hem stiekem laten zetten en als je thuis komt hem uitdoen.


    Just a simple "I love you" (:

    ik eb na 2 jaar zeuren een neuspiercing en trots dat ik ben. maar soms zijn ze best irritant xD of ze blijven haken als je een trui aan trekken. maarjah bijzaken xD. of mensen vragen of hij eruit vliegt als je niest of als je er hem eruit haalt dat als je je neus snuit er ook snot uit komt *zucht* niet dus. echt dom X_X


    Love is the movement <3

    Wachten tot je 16 bent en gewoon late zetten?


    The economy is suffering, let it DIE!