• HAAI ~

    Gisteren zijn mijn ouders, mijn zussen en ik naar familie gegaan, meer bepaald naar tante Kathleen en nonkel Bart 8D Niet dat hun mijn echte tante en nonkel zijn - die heb ik niet, mijn moeder en vader hebben allebei geen broers of zussen - maar we noemen hun gewoon tante en nonkel. En dus zij hebben twee zonen, mijn achterneven.
    De ene is 19 en de andere 21 dacht ik en dan zul je denken van: Zij gaan met vrienden weg en kijken niet echt om naar die achternichten van 10,13 en 15 jaar. Nou dan heb je het dus echt wel mis. Want toen we gisteren gingen wandelen met hun dan gingen ze allebei mee en zei de ene van 21 zelfs dat hij mij zou dragen omdat ik blaren had ._. Okay, dat doen mijn achterneef van 17 en achternicht van 21 echt niet hoor ;o En hun wel _O_
    En daarom zijn mijn achterneven cool. Ook omdat ze allebei dezelfde muziek leuk vinden dan mij en omdat die van 21 voor mij de DVD van de live tour van Green Day 'Bullet in a bible' of zoiets gaat kopiëren morgen. Gha, ik vind hun echt geweldig. En ze hebben gisteren voor ons een soort live concertje gebracht en heel veel Green Day gespeeld met hun gitaren en dat was leuk :Y)

    Om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie ook zulke coole neven/nichten/achterneven/achternichten of misschien zelfs tantes of nonkels?

    xoxo'

    Nope ni echt nee :X


    Stop wishing, Start doing..

    Mijn kleine nichtje (van 6) is koel :9~
    En de vriend van mijn nicht is ook wel chil x'D

    Mijn nicht is Gothic,dat is wel stoer..voor de rest,niet veel boeiends.

    hahah vet :'D
    Mijn oudtante -tante van mn moeder- is grappig, ze was zo eerst in de C1000 -supermarkt- en toen liep de baas van die winkel langs met nog iemand, maar die man liet z'n krant vallen en toen vroeg die baas of ze het op wilde pakken. Deed ze dat, riep ze keihard door de winkel; 'Meneer, u vergeet uw sexboekie' :'D maar mn tantes mogen haar niet ofzo :']


    There are several things that I have been doing wrong.

    sommige zeggen dat mijn nicht mijn zus zou kunnen zijn. en das wel cool, wnt ik kom geweldig overeen met haar (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    mijn nicht is mijn allerbeste vriendin <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn echte nichten zegmaar zijn geweldig, maar mijn twee achterneven zijn vre-se-lijk. -_-


    You move me ......... Kurt

    Nee totaal niet
    Vaders kant: jongste is iets in de 30 of zo
    Moederskant: zijn bekakte kinderen die veelte streng zijn opgevoed. ze schrokken toen ik een t-shirt met een doodskop aan had :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    vroeger had ik ook een heeeeeeele goede band met een achterneef van me , mr die vriendschap is totaal verwaterd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn nichtjes van 4 en 6 zijn wel lief.Echt grappig die van 6 gaat naar grope 4 en ik naar klas 4 dus zitten we alle 2 in groep 4 :'D. En mijn oudere nichtje van 18/19(weet niet zeker) is wel aardig,aardigste van die kant.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Neen,ik heb maar 2 nichtjes en die zie ik niet veel(nooit). en mijn tantes zijn nogal gek(en schilderen allemaal)


    Everyone smiles in the same language.

    Mijn neefjes en nichtjes aan de papa-kant zijn wel lief, maar ook heel lawaaierig. De neven en nichten langs de mama-kant zijn ook wel leuk. Een tweeling van 24 daar goochelt, & die nemen dan hun goochelkistjes mee en zo (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn neven(18, 21 , 24) en hun vriendinnen zeggen geen eens hoi tegen mij. Mijn nichten(23-26) zijn wel aardig ofso. Ik ben de jongste, en iedereen negeert me of behandelt me als een baby:S Mijn familie Suckt zwaar. Niemand is gezellig ofso:S


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die daaronder is juist.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 14:32 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Nou...
    Ik heb een coole zus. ;D
    En ik heb 4 neven en een van hen is een politieagent en de andere heeft ooit in iemand zijn voet geschoten; vraag me niet waarom. En die zijn ook geweldig. + een nicht die een hele stal vol paarden bezit en 3 kinderen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 14:33 ]


    Where there is a sea there are pirates...