• http://blikvoer.vara.nl/Onderwerp.aspx?id=391

    Ik ga best wel stuk om het geen idee hebben waar ze over praten van die mensen :'D

    En het feit dat Dano, aka iemand die ik ken erin zit :'DDDD [1:28] :'DDDDDDDDDDDDDDDD


    Maar, even serieus. :')

    Lachen maar?
    Of ben je het ermee eens ._.

    OH AHAHHAHA IK DIE WILLEM OOK NOG XD
    achter die gast waar ze zo zeg van 'jij bent dus emo' :'DDD Sorry ik ga ff stuk.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 0:50 ]

    Ik vind het best wel lachwekkend,
    dan zijn er veel mensen gevaarlijk voor de samenleving, zitten ze daar met zn 2e in de bosjes naar de 'emomeeting' te kijken, jeuh! :Y)


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    TERRORRR schreef:
    Ik vind het best wel lachwekkend,
    dan zijn er veel mensen gevaarlijk voor de samenleving, zitten ze daar met zn 2e in de bosjes naar de 'emomeeting' te kijken, jeuh! :Y)

    Ja want ze bijten als je te dicht in de buurt komt |:
    Echtwaar

    'Kan je het vergelijken met zombies?' - stuk gaat -

    Vampiers! :Y)

    haha, die mensen zijn best wel dom, die dat filmpje hebben gemaakt XD


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Ik kan er wel om lachen over hoe ze doen XD

    Hhahaha omg sick ik lach me serieus helemaal kapot. Die dude met zijn tekening :’DDD. Ik mag niet te hard lachen, want mijn moeder slaapt maar omg echt erg :’DD.
    “En waar hebben ze het dan over?”
    “Geen idee.. Ik kan met niet voorstellen dat het iets positiefs is.”
    (krul)
    Volgens mij denkt die gozer serieus dat EMO’s een nieuw soort antichrists zijn ofzo.
    “Ze zijn zo destructief en daarmee steken ze andere mensen aan. Waaronder ook vrienden van mij.” Dus die dude zegt letterlijk dat hij zijn vrienden haat? Hahah lekker dan :’D

    Ghehe conclusie van het hele filmpje. “Joh EMO’s jullie zijn net zombies en besmettelijk dus OPBOKKEN!” Nou lekker vrij land, Nederland :’D. Ik bedoel laat iedereen toch lekker zijn wat ze willen. Ook al zetten sommige zichzelf compleet voor lul. Als ze dat toch leuk vinden :’D. Ik snap het probleem van die (streng opgevoede) christelijke jonge niet :’DD. Volgens mij is hij gewoon bang voor roze skinnies..:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh gosh. 8D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Hij lult maar wat, hij heeft echt geen idee waar hij het over heeft. AHAHAH D:

    Dit is te komisch voor worden.

    "Emo's zijn altijd depressief, hebben snakebites, dat zijn twee piercings in hun onderlip, en ze dragen of zwarte kleding of hele felle kleuren, blablabla.."

    Wat een gelul. 8DDD


    -

    Er is eerder precies zo'n zelfde topic geopend, -klik-

    Dus daarom sluit ik deze.