• Dinsdag begint voor mij school terug. En ik heb dus nog altijd geen nieuwe schooltas[mijn andere is gescheurd,en dat is vet kaka want daar stonden allemaal tomgitaren op + ook zijn fuckgitaren --']. Maar oké,nu back to the point. Weet er iemand waar ze goedkope schooltassen kopen? [ja,voor mij hoeft het niet duur te zijn. Ik ben al blij met een tas van 10 euro x')]. Maar eentje dat toch niet zo snel kapot gaat. [/want anders ben ik er ook niets mee]. En kom nu niet af met eastpack ofso,want die tassen zijn duur[voor mij is dat duur,voor anderen misschien niet],en ik vind dat nog al een stom merk[sorry voor de mensen die er zo eentje hebben,het is niet persoonlijk bedoeld he ^^]. Want bij ons op school lopen ze eigenlijk allemaal rond met van die handtassen,maar dat zijn dan van die strekenwijven die bio&haarzorg doen en bijna niets nodig hebben tegen over de mensen uit kantoor -_-". Dus,iemand die weet waar je geen dure,en leuke schooltassen kunt krijgen?
    + Om het misschien nog nuttig te maken. Show ur schooltas :').

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 17:26 ]

    Daar vind ik nergens een plaatje van op internet :X


    I'll keep you a daydream away.

    ga bij een tassenzaak lang? o.O

    mijn schoolbaggie: http://i41.tinypic.com/350s18g.jpg


    BAM!

    Ik heb dakine..
    En dat was denk'k iets van 40€.
    ook niet echt goedkoop dus.
    Maar anders moet je eens kijken bij H&M?
    Ergens anders vind ik niet echt goedkope tassen.

    nee sorry xd
    bij mij lopen ze ok al rond me een sjakos ;p


    - hoi ;D

    RandomRhythm schreef:
    ga bij een tassenzaak lang? o.O

    mijn schoolbaggie: http://i41.tinypic.com/350s18g.jpg

    De enigste tassenzaak bij mij in de buurt zijn tassen van tegen de 70 euro :').

    Ik weet dan niks sorry.
    Maarja ik heb een eastpak.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik koop mijn tassen eigelijk altijd op vakantie,ik heb er dus een vn 13 euro !
    Maar mss bij de action?Zeeman?Wibra?Daar heb je volgens mij tassen vn 10 euro ofzeu?Ik had vorig jaar een tas vn 35 euro je kan ook gwn langs gaan bij tassen winkels?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Geen idee waar je die kan kopen. bij de coolcat hadden ze laats wel leuke tassen van 25 euro ofso.

    Ik gebruik nu een Prada tas, uit turkije. Die is heel fijn. maar ik denk dat je niet het vliegtuig pakt om daar even een goedkope tas te scoren, want dan is ie nog duur.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou het niet weten, bij ons lopen ze alleen maar rond met handtassen & Eastpak.
    Misschien Dakine ofzoiets, maar ik weet niet of dat duur is of niet.

    Ik heb ook nog steeds geen nieuwe :x
    dan maar mijn lelijke oude :'D


    All was well.

    Dit is de mijne http://www.bagageonline.nl/catalog/images/prep.jpg

    Ik heb hem sinds vorig jaar, maar hij is nog steeds wel mooi gebleven! :P

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2009 - 12:05 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    V&D. _O_
    Naja, kweetniet. Ik heb een eastpack, maar ik ga een converse kopen omdat ik die eastpack toch vind tegenvallen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Euhm..Hema, Kruidvat, Action,...
    Daar hebben ze er ongeveer altijd, en ze zijn er goedkoop ook en meestal vind ik ze er vetleuk uitzien :')
    En mijn schooltas is eigenlijk een koffertje van Mickey en Minnie dat ik vorig jaar heb teruggevonden op zolder bij mijn oma. Als kleuter was het mijn reiskoffer x')


    Live for something or die for nothing

    Ik heb zelf een eastpak. En ik weet niet echte goedkope. De enige die ik nog weet zijn janssport, nike, adidas, maar die zijn ook redelijk prijzig hé?
    Misschien als je naar een winkel gaat waar ze tassen verkopen dat je daar eens kan rondkijken?


    You're a star in heaven.

    euh kzou het eigenlijk niet weten =S maar ik kan u zeggen dat die * handtassen * wel handig zijn =P en die moeten niet per se van Friis & Company zijn ; )
    Edit : M'n tas ziet er dus zo uit : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=135324 (lukt niet om het klikbaar te maken =S )

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2009 - 11:50 ]


    But love's a malady without cure