• Ja, wie van jullie woont in emmen en vond het leuk om een nummer te draaien? Ik werd net gebeld door een nummer die met 0591 begon, dat is dus Emmen. Nou dudes, wie heeft mij gebeld? Ik heb btw helemaal niet opgenomen, ik was weg.

    Worden jullie trouwens ook wel eens gebeld door mensen die je helemaal niet kent?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik krijg vaak smsjes van mijn beste vriend (:
    Zijn lief noemt Lot
    en ik Lisa
    dus soms stuurt ie berichtjes voor Lot naar mij, vet leuk:Y)


    Let's do this poo

    Het was mij, Robert! En ik ben de slechterik van dit stuk! :] En ik krijg wel eens sms'jes van onbekende personen, en die zijn altijd heeel vaag! :]


    You move me ......... Kurt

    Ik noooooit (cat)
    Behalve 1 keer, 3 jaar geleden maar ik weet niet meer wat er in die sms stond. Hij was in ieder geval voor Bram bedoeld :')


    All was well.

    Nou, ik werd een keer door een Nederlandse gebeld, en ik weet niet meer precies wat er gebeurde, maar volgens mij ging ze schelden...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    stalkersss ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik werd een keer tijdens een excursie in Lille (Frankrijk) gebeld tijdens een rondleiding, dus ik had 'm alleen op trillen staan en drukte meteen op 'bezet'. Ging ie nog een keer af. En nog een keer. En direct nog een keer. Ik ben toen in 10 minuten serieus helemaal platgetrild door iets van 20 telefoontjes.
    Het stomme was alleen dat doordat ik het steeds wegdrukte, ik ook geld moest betalen voor het ontvangen van het telefoontje in het buitenland.
    Heb toen ik thuis was die persoon gebeld en die bleek geen nederlands te spreken (het was wel een NL nummer.) Heb in het engels uitgelegd dat het het verkeerde nummer was.

    2 weken later tijdens de wiskunde les gebeurde het wéér >.< Heb in een sms uitgelegd dat het een verkeerd nummer was en toen liet ze me éindelijk met rust.
    Heeft me 8 euro beltegoed gekost uiteindelijk.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben een paar keer gebeld door een meisje dat 't leuk vond een hele tijd te zeggen dat ik dik en lelijk was en dat ze 'de volgende keer als ze mij tegenkomt me in elkaar gaat slaan met dr bende.' Blijkt dat ze dat bij meerdere heeft gedaan - zelfs bij leerkracht - en we zijn het gaan aangeven bij de politie. Sinds dien doet ze 't niet meer ;D

    Ik werd ooit eens 's nachts door een duitser gebeld.


    Ryan Dunn (ll)

    ik woon niet eens in emmen dus dat kan niet want Epe heeft 0578 :P

    Op ons huistelefoon bellen fransen constant om over wijn te zagen --'
    1 keer heb ik ook gehad dat iemand me belde en die wist wie ik was maar ik kende die persoon dus totaal niet =S


    But love's a malady without cure

    Ik heb dat soms ook, de laatste keer was het een Franse.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik had ooit eens een bericht gestuurd nr een vriendin ..
    ten minste dat dacht ik , want ik had het nummer verkeerd ingevoerd :'D
    en toen belde die persoon mij en ik durfde niet opnemen :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Fransen die bellen fucking vaak en das kut omdat ik niet goed frans kan dus hang ik op en dan belt er iemand en dan zegt hij niks en dan belt hij weer zeg ik hallo hoor ik stemmen van mensjes en dan hangt hij oppeens op


    I Got My Party Tonight<33

    Ik heb er geen last van. Maar mijn vriendin heeft een paar jaar geleden er last van gehad.
    Op haar huistelefoon, werd ze een paar keer per dag gebeld, en steeds als ze opnamen was er een enge stem die iets zei (weet niet meer wat) en daarna een rustig muziekje. En zo echt heel lang door o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Silhouettes schreef:
    Ja. ;D
    Er belde eens zo Franse, en ik was al aan't nadenken hoe je in het Frans moest zeggen dat iemand verkeerd verbonden is, en toen hing ze op. (A)

    Naar mij ook een franse oude gast in school, en ik en mijn vriendinnen waren nadien heel de tijd met hem aan het sms met allemaal vuile praaat ;x


    Some people make the world special just by being in it