• Hellow...
    Zoals jullie weten ben ik begonnen aan een boek, maar ik wil graag iemand hebben die het wil lezen en zegt wat ik kan verbeteren, en wat ik goed doe ^^ Je hoeft niet met ideen voor het verhaal te komen, kleine mag wel maar ik heb al een verhaallijn.
    Wie wilt? Het liefst iemand met ervaring van schrijven, die veel leest en niet bang is om de waarheid te zeggen.
    Nikki


    Your make-up is terrible

    IKKE!Ö


    everything, in time

    ik wil wel helpen. =3
    ik schrijf dan wel niet zo heel lang ; ong.2 jaar maar goed ik lees veel en ben eerlijk zo ver ik weet


    We can only learn to love by loving.

    ikwil wel, ik lees al vanaf ik heel klein was, schrijf verhalen vanaf ongeveer 3 jaar geleden en heb de richting nederlandse literatuur erbij gekozen op school.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 12:21 ]


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik ben echt de laatste die je kan helpen, ik kan zelf niet eens fatsoenlijk schrijven. ;x

    Een vriendin van mijn moeder is schrijfster. Zij helpt mij ook. Ken je haar? Els Ruiters. Ze heeft oa de Drakenmeester geschreven.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Een vriendin van mijn moeder is schrijfster. Zij helpt mij ook. Ken je haar? Els Ruiters. Ze heeft oa de Drakenmeester geschreven.


    Uh, ik ga der ff opzoeken op internet
    Goh nee, nog geen boeken van haar gelezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Uh, ik ga der ff opzoeken op internet
    Goh nee, nog geen boeken van haar gelezen.


    Het zijn ook boeken voor iets jongere kinderen. Behalve dan de Babysit Babes.
    Die zijn wel leuk,

    Maar ze geeft mij ook vaak tips. (: Mss handig?

    Njaa, het is iig je eigen keus. Je moet iemand kiezen bij wie je je fijn voelt. ;)

    Succes!

    Xo'


    everything, in time

    Ik wil wel helpen - alleen zal ik je vandaag niet meer kunnen helpen. Maar als je wil, ik wil altijd helpen :]

    Als je nog iemand nodig hebt. Ik wil je manuscript gerust becommentariëren (:


    Life is what gives me a reason to live.

    IK ! *steekt hand op* Ik ! *steekt nog een keer hand op* IIIIIIIK !


    All was well.

    Ik wil wel proberen. Ik schrijf nog niet heel lang, & zo goed kan ik het niet, maar ik lees al vanaf ik erg klein was, dus ik ken er wel iets van.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California