• Faye leid een gewoon leventje. Elke nacht droomt ze ervan dat ze op de catwalk te nieuwste mode showt voor honderden fotografen. Meer populariteit op school, meer vrienden ja, dat lijkt haar helemaal geweldig! Elke nacht ziet ze het voor zich. Ze kan het ook bijna niet geloven als er een miss verkiezing in haar kleine stadje wordt gehouden. Ze veranderd haar leven drastisch en veranderd in een beauty Queen. Met al haar moed verzameld gaat ze naar de verkiezing en ze komt erachter dat ze de ergste bitch van de school ook mee doet! Zo stapt toch het podium op en ziet al die mensen klappen voor háár! Wat een geweldig gevoel is dat. Ze zal en moet deze verkiezing winnen! Roem, rijkdom en sterren staat voor haar deur.


    Rollen:
    - bf Faye: Cassandra Lilly-Sophie O'Hare/Desolate
    - Bitch: Suki Nicol McGraffethy/Fighter
    - Bitch 2: Samantha Lily Brown/prediction
    - Andere deelnemer: Stephanie Williams/Troglodyte
    - Andere deelnemer: Mégann Demarage/Conspiracy
    - Andere deelnemer: Destiny Joy/FACK
    - Nicht Faye: Brodie Rose Dixon/Devotion

    Je mag zelf ook nog rollen bedenken als je nog een wilt en ze zijn allemaal al bezet =3

    Ik wil weten:
    - Naam [+achternaam]:
    - Leeftijd [tussen 15-19]:
    - Karakter:
    - Foto:
    - Hobbies:
    - Extra [hoeft niet]:

    Loveyou.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 11:59 ]


    when words fail, music speaks.

    Begin je nu al aan deel een Bo? xd


    - hoi ;D

    - Naam [+achternaam]: Mégann Demarage
    - Leeftijd [tussen 15-19]: 17
    - Karakter: Lief, spontaan, vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar, eigenwijs, creatief, snel op haar tenen getrapt, soms arrogant en bitchy, gierig
    - Foto: Klik
    - Hobbies: Schrijven, tekenen, fotograferen, dansen, zingen, shoppen, weggaan met vrienden, speelt piano en gitaar
    - Extra [hoeft niet]: Deed vroeger ballet en mocht de hoofdrol spelen in één van de opvoeringen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 11:57 ]

    Nope, eerst nog 2 rollen.


    when words fail, music speaks.

    Conspiracy schreef:
    - Naam [+achternaam]: Mégann Demaraga
    - Leeftijd [tussen 15-19]: 17
    - Karakter: Lief, spontaan, vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar, eigenwijs, creatief, snel op haar tenen getrapt, soms arrogant en bitchy, gierig
    - Foto: Klik
    - Hobbies: Schrijven, tekenen, fotograferen, dansen, zingen, shoppen, weggaan met vrienden, speelt piano en gitaar
    - Extra [hoeft niet]: Deed vroeger ballet en mocht de hoofdrol spelen in één van de opvoeringen.
    Annelies, deelnemer?


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    (...)Annelies, deelnemer?

    Is goed ;d

    Nog 1 ^^


    when words fail, music speaks.

    Bo! het is Demarage ;D

    Conspiracy schreef:
    Bo! het is Demarage ;D
    Ik heb het gekopieerd van joune hoor =x


    when words fail, music speaks.

    JUUUUUUJ IK GA BEGINNEN =3


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    JUUUUUUJ IK GA BEGINNEN =3


    jesj


    i need you like a heart needs a beat.