SleepingSun schreef:
(...)
Discriminatie/rasisme hoe je het ook wil noemen is altijd even erg.Of het nou om land verherkomst/huidskleur ext komt of om muziek/kleding ext style.Het is even erg.En polen enzo komen hier omdat ze ier een beter leven kunnen hebben
Ja klopt, omdat wij ze dat hebben beloofd. Wij hebben ze naar Nederland gelokt door te zeggen dat ze hier een veel beter leven hebben en dat is ook zo.
En wat dat racisme betreft ben ik het niet met je eens. Stel een of andere 'emo' loopt over straat en iemand dreigt om hem dood te maken als hij zich niet normaal kleedt dan kan die 'emo' dat doen, dan doe je thuis maar je My Chemical Romance shirtje aan. Maar aan je huidskleur en afkomst kan je niks veranderen.
En begrijp me nou niet verkeerd, ik zeg niet dat elk alternatief persoon moet veranderen omdat ze worden uitgescholden, maar de discriminatie qua afkoms is veel harder dan die naar mensen die er anders uit zien. Ik denk dat hier niet veel mensen zijn die serieus met de dood zijn bedreigd omdat ze er anders uit zien?
Everything means nothing, if I ain't got you.