• Ghehehe.
    122
    :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 14:14 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jaaa jeroen en jeroen x'D
    het was eigenlijk wel vet toevallig he =3
    maare
    had je spijt dan ? :o

    was ook toevallig :9~
    nee, ik had geen spijt, nouja beetje eerst. maar ik werd zat van hoe het was, hij had geen tijd voor mij en we hadden nog nauwelijks contact en dat vond ik niet echt leuk ofso :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    was ook toevallig :9~
    nee, ik had geen spijt, nouja beetje eerst. maar ik werd zat van hoe het was, hij had geen tijd voor mij en we hadden nog nauwelijks contact en dat vond ik niet echt leuk ofso :')

    dat is ook niet leuk O.o dan lijkt het me dat je niet echt meer weet wat je nou precies voor elkaar voelt enzeu O.o gewoon stom ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gha schreef:
    (...)

    Zijn haar steekte naar alle kanten?

    Ohzo -blond-
    Nja, dan moet je er iets aan doen he :Y)

    xDREIST schreef:
    (...)
    Ohzo -blond-
    Nja, dan moet je er iets aan doen he :Y)


    Heeft die zelf al gedaan (A)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Trafficlight schreef:
    (...)
    dat is ook niet leuk O.o dan lijkt het me dat je niet echt meer weet wat je nou precies voor elkaar voelt enzeu O.o gewoon stom ;D

    ja precies :')
    maar ik heb hem niet weer gesproken of gezien, ik denk dat ik hem dinsdag op het station wel zal zien :p


    -

    Genius schreef:
    (...)
    ja precies :')
    maar ik heb hem niet weer gesproken of gezien, ik denk dat ik hem dinsdag op het station wel zal zien :p

    dat vind ik altijd zo raar he O.o als je dan iets met elkaar hebt en het gaat uit, dan spreek je elkaar gewoon in de meeste gevallen haast nooit meer O.o dat vind ik opzich zo vreemd x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    dat vind ik altijd zo raar he O.o als je dan iets met elkaar hebt en het gaat uit, dan spreek je elkaar gewoon in de meeste gevallen haast nooit meer O.o dat vind ik opzich zo vreemd x'D

    opzich best wel, want ook omdat diegene je dan gewoon best wel goed kent en dingen van je weet en alles. ik weet bijv wat ie allemaal voor dingen heeft meegemaakt in zn jeugd en alles en dan zie ik hem en dan is het van 'oja hij' :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    opzich best wel, want ook omdat diegene je dan gewoon best wel goed kent en dingen van je weet en alles. ik weet bijv wat ie allemaal voor dingen heeft meegemaakt in zn jeugd en alles en dan zie ik hem en dan is het van 'oja hij' :')

    ja daarom x'D
    kijk, ik vertel echt alles aan jeroen O.o echt alles x'D en als het dan uit moest gaan dan weet hij dat allemaal nog weet je O.o en dat is gewoon vet raar x'D dan moet je maar op diegene vertrouwen dat ie er verder niets mee doet =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Goeiemorgen. x.x

    Goedmorgeeeeeeeen (krul)


    - hoi ;D

    Goede bijna middag ! :Y)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    haaaaaaaaaaaaaaaai


    i need you like a heart needs a beat.

    Hoi iedereen.
    Alles goed?

    JA HOOR ANNISSA MET JOu ? :'D


    - hoi ;D

    Ja hoor, met jou?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.