• Ik en mijn vriendin gaan beide studeren, helaas gaat zij in zwolle studeren en ik in arhnem.

    Wie heeft ook zo een relatie of ervaring hiermee ?

    Ik hoor het graag.

    Jup, bekend.
    Net zoals de basisschool, word je na de middelbare ook weer uit elkaar gehaald. Je krijgt weer nieuwe vrienden.. enz. :)
    Maar jullie kunnen elkaar toch na school zien?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ken het. We praten nu over msn en zo nu en dan spreken we af. Dan is het weer zoals vanouds :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Rickjuh schreef:

    Maar jullie kunnen elkaar toch na school zien?


    Ja, maar het is niet alsof zwolle 5 min fietsen is vanaf arhnem, want dan was er geen probleem :P

    Jullie hebben toch OV kaarten?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik studeer ook in Zwolle :3
    Op welke school zit je vriendin?

    Anywayz dat is vaak zo al mijn vrienden wonen minstends een half uur van mij vandaan omdat ik die ken via de middelbaar of die ken ik net uit me nieuwe klas --'


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Ik studeer ook in Zwolle :3
    Op welke school zit je vriendin?

    Anywayz dat is vaak zo al mijn vrienden wonen minstends een half uur van mij vandaan omdat ik die ken via de middelbaar of die ken ik net uit me nieuwe klas --'

    Ahum.
    Ja, hoi.
    Ik (de vriendin) ga naar het Windesheim. IBL studeren.
    Anw, ik zit doordeweeks in Zwolle, en ooit gehoord van colleges mensen? Even snel naar Arnhem en terug zit er dus niet in want dat is een treinreis van een uur of anderhalf.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Ahum.
    Ja, hoi.
    Ik (de vriendin) ga naar het Windesheim. IBL studeren.
    Anw, ik zit doordeweeks in Zwolle, en ooit gehoord van colleges mensen? Even snel naar Arnhem en terug zit er dus niet in want dat is een treinreis van een uur of anderhalf.


    Ik bedoelde het niet stom ofzow :/
    En ja college mensen ken ik want ik zit er zelf ook... En ik zei ik niet dat je even op en neer moest ofzow...
    Ik bedoelde alleen dat ik best wel snap hoe kut dat kan zijn omdat mijn vrienden ook allemaal verderweg wonen...
    Dit is niet stom bedoeld ofzow


    dream, dare, fly!

    Ik ken het een vriend van mij ga naar Mechelen ik naar Waver we spreke af na het school ensow en msn en netlog enzzo :) x

    Uhu ik ga over een jaar weer naar een ander school Pff


    Life up to your own espectations