• hii, ik ga een nieuwe serie maken:
    How It Feels To Be A Princess.

    Het gaat over een wedstrijd waar 10 meisjes strijden voor de liefde Robbert pattinson. Ze worden in een oud kasteel gezet, moeten zich kleden en gedragen zoals ze in de middeleeuwen deden en vooral robert pattinsons hart veroveren.


    gegevens die ik nodig heb:

    gehele naam:
    leeftijd:
    geboortedatum:
    karakter:
    uiterlijk:
    foto: (liefst 1 met lange jurk en 1 met allerdaagse kleren.)
    even voorstellen(tekstje):




    de 10 meisjes:
    -lize de bock (Almighty)1
    -Sarah Jade Momsen (Hourglass)2
    -Julia de Vriend (Arixki) 3
    -Ann Renée McCoy (Decoy) 4
    -Fay Melody Dunaway (XLightAngelX)5
    -Katie Marie Skye (Kawaii) 6
    - Kimberley Sofia Brenders (JustHateLove)7
    -Fiona Skyes (cleotje14)
    -Brodie Rose Dixon (Devotion)
    -Penny Mclowan (vanessa94)


    alle rollen zijn bezet



    het eerste deel is er:



    http://www.quizlet.nl/stories/5880/how-it-feels-to-be-a-princess-rpatz/

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 12:08 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Naam: voor als het je eigen naam moet zijn Lize De Bock
    leeftijd; 14, maar die kan je wel ouder doen
    geboortedatum: hangt af van de leeftijd :') 6 maart 19..
    karakter: lief, vrolijk, grappig, behulpzaam & koppig, beetje verwend
    uiterlijk: knap gezicht, lang haar, bruine ogen & groot
    foto; ik vind niet direct één :x


    All was well.

    Ikee! - Info komt
    gehele naam: Sarah Jade Momsen
    leeftijd: 20 Jaar
    geboortedatum: 12 Augustus 1989
    karakter: Lief, eigenwijs, vrolijk, creatief, spraakvaardig, spontaan, egoïstisch, sociaal, koppig, wat verwaand, behulpzaam
    uiterlijk: Golvend blonde haren, groene ogen, scherp gezicht, mooigevormde kaaklijn, slank, 1.73 meter
    foto: (liefst 1 met lange jurk en 1 met allerdaagse kleren.):
    Jurk Of Jurk
    Alledaags
    even voorstellen(tekstje): Sarah Jade, dat ben ik. Ik ben een dame van twintig jaar, die samen met haar beste vriendin Ivy op een loft woont in het centrum van de stad. We hebben samen een hond gekocht, Luna. Mijn lievelingsperiode doorheen de eeuwen wordt toch wel de middeleeuwen. Ze houden er een interessante levenswijze op na en vooral het feit dat ze de Dark Ages worden genoemd interesseert me nog meer. Iedere andere historische periode wordt gezien als een verandering, maar de middeleeuwen als iets slechts. Mijn ouders zijn verhuist naar Australië, maar ik wou niet mee. Ze sturen wel iedere maand een beetje geld op als steun.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 22:06 ]


    What you see, is what you get.

    uhm..mag ik ook (A):$ ???
    gehele naam: Julia de Vriend
    leeftijd: 15 (mag ouder als je wilt)
    geboortedatum: 13 December
    karakter: Verlegen,Stil,Snel Bang,Onhandig,Huilt Snel
    uiterlijk: Stijl en dik Zwart haar,Bruine oogen,een beetje een kinder-gezichtje en ze is niet zo groot.
    foto: (liefst 1 met lange jurk en 1 met allerdaagse kleren.)
    (moet hetzo'n ouderwetse jurk zijn??? anders doe ik wel een andere)http://i31.photobucket.com/albums/c362/zakina/1BlauweBruidsjurk.jpg
    http://i45.photobucket.com/albums/f91/Megu_Megumi/Maeda_Yuuka.jpg

    even voorstellen(tekstje):
    Oh hallo allemaal,ik ben Julia,ik ben nu 15 en zit nog steeds op school,m'n lievelings vak is Geschiedenis...echt intersant :).
    Ik woon in een huis (duh xD) samne met m'n Ouders en m'n oudere broer ; Gino,hij is echt aardig maar soms ook echt vervelend.
    Ik ben gek op knuffels,uhm....ja ze zijn gewoon zo schattig:$ ook hou ik erg veel van lezen,vooral van die oude boeken ^^
    Waar ik nie van hou is in het donker te zitten,echt eng en dna nog die geluiden >.< brrr
    Nou uhmm...dan ga ik maar weer,uh...Doeii~(doeg)


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    gehele naam: Ann Renée McCoy
    leeftijd: 18
    geboortedatum: 22 januari 1991
    karakter: lief, beetje verlegen, behulpzaam en vrolijk.
    uiterlijk: komt straks wanneer ik een foto heb :X
    foto: (liefst 1 met lange jurk en 1 met allerdaagse kleren.)
    even voorstellen(tekstje): Komt allemaal morgen ik moet achter de computer weg sorry :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gehele naam: Fay Melody Dunaway
    Leeftijd: 19
    Geboortedatum: 19-06-90
    Karaker: lief, misterieus, slim, mooi, sarcastisch, gevoelig, onvoorspelbaar, betrouwbaar, behulpzaam en verlegen..
    uiterlijk: zwart, lang haar en bruine ogen. Mooi gezicht en heeft een gevoel voor stijl. Verder is ze best klein..
    Foto: jurk 1
    jurk 2
    alledaags
    even voorstellen(tekstje):
    Hey, ik ben dus Fay. Ik word soms ook wel Melody genoemd. Ik ben 19 jaar oud en zit ik in een bandje, genaamd: I Can't Go On, I'll Go On .. en daar ben ik de zangeres die soms ook gitaar erbij speelt. Ik heb een super schattige zusje, Noa, van 1 jaar..

    Verder ben ik een vreemd kind xD Ik ben nu aan het studeren en zou graag later meubels willen ontwerpen..
    mijn hobbies? Zingen, gitaar spelen, met vrienden rondhangen, muziek luisteren..
    Zoals je al hoort ben ik een echte muziekfanaat. Muziek is gewoon mijn lust en mijn leven en zonder zou ik doodgaan aan verveling. Ik vind het altijd erg gaaf als het stormt. Dan maakt mijn moeder me wakker en ga ik op het balkon filmpjes maken van de storm. Verder hou ik van horrorfilms, ook al kan ik er niet tegen >.<

    Nou, dat was het wel een beetje.. Byeeee <33

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 11:25 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    gehele naam: Katie Marie Skye

    leeftijd: 21

    geboortedatum: 24-7-1988

    karakter: naïev , party-animal , uitbundig

    uiterlijk:
    blond kort haar , blauwe grote
    oogjes .. kleine moedervlek aan zijkant oog


    foto: Dresscode

    Katie


    even voorstellen(tekstje):
    The name is Katie. Mijn grootste 'passie' is feesten. Men vader beweert dat het ooit nog men dood wordt .. maar aan de andere kant , hoe wil je dood gaan .. aan ouderdom? Dan al liever feestend. Verder kick ik er wel op om de sushinees onveilig te maken .. of men kleine neefje te onderdompelen in men nieuwe parfum - daar heeft hij zo een hekel aan -

    Let's see if Rob can handle me <3

    Cia bitchez <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    gehele naam: Kimberley Sofia Boer Brenders
    leeftijd: bijna 15
    geboortedatum: 1 okt 1994
    karakter: lief, te vertrouwen en als ze zich op haar gemak voelt vreselijk melig en ego maar anders zeer verlegen en zegt dan haast niks:$
    uiterlijk: kijk mijn geweldige foto
    [url] http://www.quizlet.nl/foto.php?id=133041[/url]
    foto: (liefst 1 met lange jurk en 1 met allerdaagse kleren.):[url] http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/image/232633.jpg [/url] en hier is die in zwart http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/image/232632.jpg
    [url] http://hotcelebrity.name/wp-content/uploads/2009/03/rihanna-picture.jpg [/url] mr dan topje tot navel ofzo

    even voorstellen(tekstje):
    hallowtjesss,, mijn naam is kimberley,, mr dat is gewoon veel te lang dus noem me maar kim of kimmsy:) ik ben 15 jaar oud en steek een beetje raar in elkaar,, als ik me niet op me gemak voel ben ik zeer stil en veel op de achtergrond, maar zodra ik me op me gemak voel dan ben ik een vrolijk, spontaan en melig meisje waar je veel lol mee kan hebben,, maar ik heb ook een serieus kant,, mensen komen vaak naar me toe als ze ergens mee zitten omdat ik dingen niet snel doorvertel. euhmm hobby's heb ik niet echt,, het liefst zit ik als het donker is buiten naar de sterren te kijken maakt niet uit hoe koud het is. als het kon zou ik snachts wakker blijven en overdag slapen,, maar dat kan helaas niet. nouja veel meer heb ik niet te vertellen,, Byeeee

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 0:46 ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Naam: Fiona Skyes
    Leeftijd: 20 jaartjes oud
    Geboortedatum: 4 januari, 1989
    Karakter: aardig, bitchy, eigendunk, ijdel, koppig, melig
    Uiterlijk: lang, blond haar. Mooi gezicht. Verder is ze dun en lang.
    foto: alledaags
    jurk
    Even voorstellen(tekstje):
    Dag bitches, ik ben Fiona en ik ben 20 jaartjes oud. Verdrrr heb ik een paar miss verkiezingen gewonnen en was ik vroeger populair op school. ik zit nu op een drama school, want ik wil later actrice worden. Dat vond mijn moeder echt iets voor mij naast het moddelenwerk. Verder heb ik een rijk leventje en een rijke hond, die Cindy heet. Verdrr hoeven jullie niks over mijn leven te weten... Goodbye, bitches!

    gehele naam: Brodie Rose Dixon
    leeftijd: 18
    geboortedatum:17-08-1991
    karakter:Tikkeltje arrogant, groot ego, aardig en behulpzaam.
    uiterlijk: Slank, lang bruin haar, bruine ogen.
    foto: (liefst 1 met lange jurk en 1 met allerdaagse kleren.)
    Alledaags. Jurk of Jurk
    even voorstellen(tekstje):
    Helleuw, ik ben Brodie Rose Dixon. Maar jullie kunnen me gewoon Brodie noemen. Ik ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn gewoon dansen, zingen en tekenen. Ik bén heel zelfverzekerd, dus ik wéét dat ik degene ben die zal winnen. Dus jullie maken totaal geen kans ;]. Dus Ciao <3

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 9:19 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gehele naam: Penny Mclowan
    Leeftijd: 18
    Geboortedatum: 3/07/91
    Karakter: Aardig, lief, soms bitchy, brutaal, recht-voor-zijn-raap, dominant, lief
    Uiterlijk: Halflang, blond haar. Met bruine ogen...
    Foto: Alledaags. jurk
    Even voorstellen(tekstje):
    Heaay. Ik ben Pennny Mclowan. !8 jaar geleden heeft mijn mooie moeder mij neergezet op aarde. Ik heb een lief schattig katje, Mimi, 2 jaartjes jong. En verder heb k een vervelend broertje van 10 die soms ook wel lief kan zijn. Ik hou van die progamma's zoals Popstars of Idols enz. Verder hou ik van jongleren en heb ik wel eens opgetreden op kermissen. Verder heb ik niks nuttigs meer te vertellen dus ik ga,

    Zie jullie later nog wel...

    Je moet gauw aan die story beginnen :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3