• HET GAAT VOORUIT!

    EN BARBARA HAAR DANOONTJE IS DE GEILSTE EN COOLSTE VAN DE HELE WERELD!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 20:30 ]

    Genius schreef:
    (...)
    ach, gewoon mensen zoeken op je school die dat ook willen, die willen wel meewerken met het plan _O_


    Ghaha, misschien in de informaticaklas, als de leerkrachten het niet zien. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ik zal eens heel eerlijk zijn, want ik ben een lief kind. Maar ehm, eigenlijk verpest jij de sfeer hier wel, want we hebben het best leuk en dan zeg jij telkens dat we moeten stoppen en wat 'Gha' bedoelt is da je namen moet noemen want dat anders iedereen zich aangesproken gaat voelen ;x

    ik weet ook wel dat ik de sfeer verpest hier _O_ en ik heb geen enkele keer gezegd dat jullie moeten stoppen. en ik kan er niks aan doen als mensen zich aangesproken voelen: die mensen denken dan blijkbaar van zichzelf dat ze cool zijn n_n


    -

    A'LIES BLIJF O.O


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ...


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    SHARONA IK GA DAT OOK DOEN MAAR DAN MET SJAAKIE


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    RepentRepent schreef:
    POEPSEKSEN OP ONZE HUWELIJKSNACHT DUS ;D

    ECHT WEL =3
    EN ZORG ER WEL VOOR DAT JE TOMMINATOR VOL IS =3

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik zeg dat er meerdere manieren bestaan dan hoe jij denkt over lol maken - blijkbaar denken wij daar niet hetzelfde over.
    en damn, echt, i'm outta here. ik word het hier best wel moe. én ik heb geen zin in ruzie, omdat ik zogezegd kansloos zou zijn n.n


    ik heb niemand verplicht om op mijn berichtje te reageren, doen jullie zelf n_n
    maargoed: ga gerust door met kansloos doen. ik ga wel weg _O_


    -

    IK KRIJG LEKKER SKITTLES VANNACHT =D=D=D=D

    CRAP JULLIE ZIJN VER :o

    Fortune schreef:
    (...)

    Ghaha, misschien in de informaticaklas, als de leerkrachten het niet zien. x'D

    doedat :9~ maar ik moet nu weg (ll)


    -

    JACDEPAK !

    ANNELIES BLIJF PLIESE :'(

    O-m-g, dit is echt de domste disscussie die ik ooit in m'n leven heb meegemaakt x.x Laat mensen toch 'plezier' maken op hun eigen manier en als je er niet tegen kan verlaat de off toppic dan gewoon? --' Halléluja!


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Millieee :Y)

    xDREIST schreef:
    IK KRIJG LEKKER SKITTLES VANNACHT =D=D=D=D


    IK OOOOOOOOOOOOOK


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson