• Haha die kan je pesten, dat is zo grappig ^^ En die snappen niks en dat is ook grappig.
    Maar meneer! De bel is al gegaan hoor!
    Ooh echt? Oke ga dan maar.
    Zijn we net allemaal uit het lokaal gaat de bel. Muhaha bij jullie?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 16:13 ]


    when words fail, music speaks.

    Hebben we vorige keer ook eens geflikt.
    De bel van de lagere school ging. Zij zo van: Is de les nu al gedaan. Iedereen ja, wij alles inpakken en gingen aan de deur staan. Toen ging de bel. :') Was wel grappig :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Fighter schreef:
    (...)

    Whaha jij doet ook x-x

    maar goed
    ik heb altijd leuke gesprekken met een leraar das de enige die ik niet irriteer.
    Ja want ik niet geschorst worden want als ik eruit gestuurt word krijg ik een rode kaart en bij de derde word je geschorst.


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    (...)Ja want ik niet geschorst worden want als ik eruit gestuurt word krijg ik een rode kaart en bij de derde word je geschorst.


    dan al ?

    whaha lui uit mijn klas hadden echt 14 briefjes omdat ze eruit gestuurd waren


    We can only learn to love by loving.

    Echt altijd, je houdt ze gewoon voor de gek ^^ Stagiaires zijn ook al zo erg oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fighter schreef:
    (...)

    dan al ?

    whaha lui uit mijn klas hadden echt 14 briefjes omdat ze eruit gestuurd waren
    I'm jealous.
    Maar we hebben 1 gast als je je daar moet melden en je zegt, maar meneer het is niet eerlijk! dan trekt hij hem terug. =3


    when words fail, music speaks.

    Whaha vorig jaar gingen we de wave doen bij een net niet overspannen stinkerd xd
    En we gingen op een andere plek zitten en toen zei hij: Op je plek of je gaat eruit! Bijna iedereen op weer een andere plek. Hij: Voor de laatste keer! Toen gingen alle heilige boontjes op hun plek zitten. x-x
    Maar er waren iets van 15 die nog verkeerd zaten dus stuurde hij er niemand uit xd


    when words fail, music speaks.