• Haha die kan je pesten, dat is zo grappig ^^ En die snappen niks en dat is ook grappig.
    Maar meneer! De bel is al gegaan hoor!
    Ooh echt? Oke ga dan maar.
    Zijn we net allemaal uit het lokaal gaat de bel. Muhaha bij jullie?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 16:13 ]


    when words fail, music speaks.

    ik hoef nog niet naar school 8]


    i need you like a heart needs a beat.

    die van ons zijn echt irritant
    het enige leuke is dat ik dan extra naast Nadieh ga zitten en dat ik dan extra hyper ga doen.

    ook vorig jaar met gescheidenis , hadden we een invaller
    ''En toen werd ceseaer vermoord''

    hoor je in een x mij allemaal schiet geluidjes maken
    iedereen kijken
    ik stil
    ''O Ja dat hadden ze toen niet x-x''
    die vent dik boos =3


    We can only learn to love by loving.

    Haha nicol. xd


    when words fail, music speaks.

    Onze leraren zijn vele strenger dan dat hoor, die trappen niet in zo'n dingen. :3

    FACK schreef:
    Haha nicol. xd


    wáát =3

    ik ging ook aan hem vragen of ie nog thuis woonde zei die ja

    ik heel droog
    ''Mag u hier dan wel zijn van uw ouders?''
    x_x


    We can only learn to love by loving.

    JAJAJAJAJA!
    Wij hadden vorig jaar een leerkracht Frans maar die had problemen met haar zwangerschap dus kwam dr een nieuwe vervangster. En die droeg geen BH dus kon je altijd dr te-péls zien ;o En eigenlijk hebben we dr kei hard geirriteerd en gepest en ook zo van die dingen. Ze kon niet tegen het geluid van een verschuivende stoel, dus altijd als wij mochten gaan zitten, wij onze stoel kei hard over die grond laten schuiven een paar keer opnieuw en zo van die dingen XD Ghaha, na een tijd was ze zelfs zo boos dat ze ons opeens een toets gaf waarvan we de helft nog niet eens hadden geleerd - leerstof voor het tweede jaar dude ;o En dan hebben wij bezwaar gehad van: 'Mevrouw, wij hebben dat nog niet geleerd, da's voor volgend jaar pas!' En ze zei niets maar dicteerde gewoon haar zinnen. StoooomBoost ;D

    FACK schreef:
    Haha die kan je pesten, dat is zo grappig ^^ En die snappen niks en dat is ook grappig.
    Maar meneer! De bel is al gegaan hoor!
    Ooh echt? Oke ga dan maar.
    Zijn we net allemaal uit het lokaal gaat de bel. Muhaha bij jullie?


    Hé, die deed ik vorig jaar ook, bij de biologie leerkracht. De bel van de kleuters gaan vijftien minuten eerder dan onze bel, rinkelt de bel, steekt Kika netjes haar hand in de lucht. 'Meneer, de bel is al gegaan.' 'O ja?' 'Ja, hoorde je hem niet.' 'Ja, dat wel, maar..' 'De bel is gegaan, meneer. Ik wil mijn pauze.' En toen hadden we vijftien minuten meer pauze. :,D


    You'll never dream alone. <3

    Oh ja, behalve een vervangster Duits vorig jaar. Die praatte met een hele rare 'r' en niemand lette op en iedereen liep door de klas en praatte maar wat. :3
    Soms maakte we wel oefeningen hoor, maar dat is alleen omdat mijn klas vol met strevers zitten die altijd alles goed willen kunnen. :3
    Ze zien er niet echt zo uit, maar ze zijn het wel. ;x

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 16:20 ]

    Fighter schreef:
    (...)

    wáát =3

    ik ging ook aan hem vragen of ie nog thuis woonde zei die ja

    ik heel droog
    ''Mag u hier dan wel zijn van uw ouders?''
    x_x
    Haha xd
    Bij bio gingen we een keer voorbehoudsmiddelen bekijken toen ging ik de hele tijd vragen stellen en hij werd moe van mij.
    En toen zei die dat ik achterin de klas moest gaan zitten maar dat deed ik niet. Niet voor die homo.x-x


    when words fail, music speaks.

    Conspiracy schreef:
    JAJAJAJAJA!
    Wij hadden vorig jaar een leerkracht Frans maar die had problemen met haar zwangerschap dus kwam dr een nieuwe vervangster. En die droeg geen BH dus kon je altijd dr te-péls zien ;o En eigenlijk hebben we dr kei hard geirriteerd en gepest en ook zo van die dingen. Ze kon niet tegen het geluid van een verschuivende stoel, dus altijd als wij mochten gaan zitten, wij onze stoel kei hard over die grond laten schuiven een paar keer opnieuw en zo van die dingen XD Ghaha, na een tijd was ze zelfs zo boos dat ze ons opeens een toets gaf waarvan we de helft nog niet eens hadden geleerd - leerstof voor het tweede jaar dude ;o En dan hebben wij bezwaar gehad van: 'Mevrouw, wij hebben dat nog niet geleerd, da's voor volgend jaar pas!' En ze zei niets maar dicteerde gewoon haar zinnen. StoooomBoost ;D


    te-péls

    WHAHA
    =3


    We can only learn to love by loving.

    Ik moet pas volgende week naar school.
    Maar uit ervaring weet ik dat dat goed gaat. :')

    Wij gingen ook een keer een weddenschap houden wie er het eerst uit gestuurt werd. =3
    En die leraar is huilend de klas uit gerend. =X


    when words fail, music speaks.

    Mijn zus heeft eenkeer de leerkracht die ik vorig jaar had voor wiskunde - zij heeft dr ook gehad - huilend uit de klas zien lopen + de volgende morgen stond die leerkracht dr met haar papa. best wel... zielig

    Dat krijgen wij altijd voormekaar met leraren die er al alng werken.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    FACK schreef:
    (...)Haha xd
    Bij bio gingen we een keer voorbehoudsmiddelen bekijken toen ging ik de hele tijd vragen stellen en hij werd moe van mij.
    En toen zei die dat ik achterin de klas moest gaan zitten maar dat deed ik niet. Niet voor die homo.x-x


    Whaha jij doet ook x-x

    maar goed
    ik heb altijd leuke gesprekken met een leraar das de enige die ik niet irriteer.


    We can only learn to love by loving.