• ...om op pianoles te gaan.
    Ik ben eigenlijk helemaal niet muzikaal, maar het lijkt me wel leuk (A)
    Hebben jullie redenen waarom ik het wel, of juist niet moet doen?

    Courage schreef:
    (...)
    Is dat dan niet veel lastiger? Dan zie je een blad vol noten voor je en dan weet je helemaal niet wat je moet spelen (dat heb ik nu tenminste :X)

    Nee, je kunt zo'n ding downloaden, en daar staan de namen van de snaren onder de tekst van het lied. Dus gewoon, en lied zoeken dat je graag wilt spelen, downloaden, en als je je snaren kent kan je zo alles spelen. -gitaar dus-

    Suppressed schreef:
    (...)
    Nee, je kunt zo'n ding downloaden, en daar staan de namen van de snaren onder de tekst van het lied. Dus gewoon, en lied zoeken dat je graag wilt spelen, downloaden, en als je je snaren kent kan je zo alles spelen. -gitaar dus-

    Ah, oké. Ik snap het (nerd)
    Ik denk dat ik toch maar die noten ga leren.

    ik raad je gwoon gitaarles aan xD
    dat is gewoon het allerbeste instrument ter wereldd


    Love is the movement <3

    People! Noten lezen is niet saai. Oké, het kan zijn dat je er bij het begin wat moeite mee hebt, maar het vlot echt. En eens je het kan, is het zoooo handig. Echt gewoon doen! En pianoles ook, piano is echt fijn, je kan er zo veel mee doen, zoveel stijlen mee spelen. Je kan begeleiden, maar je kan ook stukken spelen waarbij je zelf melodie hebt. Je kan samen spelen met andere instrumenten, of met zang erbij, of beide. Echt zoooo veel opties. Go for it! Piano is geweldig. _O_


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Philadelphia schreef:
    Ik vrees dat je dan ook noten zult moeten leren en dat is echt pokkesaai :/ Ik wilde gitaar spelen maar door die stomme notenleer is het gewoon niet leuk meer.

    Ik kan wel noten lezen, maar ge moet nie op les gaan.
    Allee , dan word da zo nie meer leuk. Ik speel ook gitaar (basgitaar dan;p) zonder op les te gaan. Ik zoek gwn die tabs op en dan oefen ik daar op :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Als je het echt wil, kan je altijd een poging wagen.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    mijn broer is vorig jaar begonnen met piano les, hij vindt dat vet leuk n_n

    moet je zeker doen :Y)

    Escapist schreef:
    People! Noten lezen is niet saai. Oké, het kan zijn dat je er bij het begin wat moeite mee hebt, maar het vlot echt. En eens je het kan, is het zoooo handig. Echt gewoon doen! En pianoles ook, piano is echt fijn, je kan er zo veel mee doen, zoveel stijlen mee spelen. Je kan begeleiden, maar je kan ook stukken spelen waarbij je zelf melodie hebt. Je kan samen spelen met andere instrumenten, of met zang erbij, of beide. Echt zoooo veel opties. Go for it! Piano is geweldig. _O_

    Nu ben ik overtuigd ^^

    Noten zijn een makkie. Het is niet zo moeilijk en als je ze leert door ze in de praktijk te gebruiken is er niets saais aan.
    Maar, zeg dat je het héél héél erg graag wilt? Of anders geen verjaardagscadeau ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Despondency schreef:
    Noten zijn een makkie. Het is niet zo moeilijk en als je ze leert door ze in de praktijk te gebruiken is er niets saais aan.
    Maar, zeg dat je het héél héél erg graag wilt? Of anders geen verjaardagscadeau ofzo?

    Ik denk dat ik er eigenlijk een beetje te laat mee ben, omdat ik volgend jaar waarschijnlijk ga studeren en dan moet ik ermee stoppen. Dus ik weet niet echt of ik het voor één jaartje mag...
    Maar goed, die noten overleef ik denk ik wel :Y)