• Hallo,
    Ik heb dus al namen, maar nu moeten jullie nog zeggen of je ze goed vindt of niet. De vampieren worden allemaal Cullentypetjes, zelfde uiterlijk, gewoon andere namen. Daarom vergelijk ik ze even met de cullens en dan moet je maar zeggen of je de naam passen vind of niet. Hier komen ze;
    Edward Cullen = Chase Hale
    Emmet Cullen = Emmery Hale
    Jasper Cullen = Jarrett Hale
    Alice Cullen = Allison Hale
    Rosalie Cullen = Rochelle/Fawn/Dawn Hale
    Carlisle Cullen = Clay Hale
    Esmée Cullen = Edith/Elleree(ie)/Ellerée/Ethel Hale
    Gelieve bij Rosalie en Esmée ook nog eens te zeggen welke naam je het mooist vind om bij de Hale-familie te horen.
    Dankje <3
    Geef ook even je mening over de story wil je :')
    Ik wrijf gespannen over het halve maanvormige litteken dat mijn pols siert. “Niet geschift, niet geschift.” fluister ik mezelf geruststellend toe.

    Forks, Clallam County, USA. De oude vete tussen vampieren en weerwolven is weer ongemerkt aangewakkerd. Enkele jaren nadat de familie Cullen, inclusief Bella, vertrokken is naar Alaska, komt een nieuwe vampierenfamilie, genaamd Hale, het regenachtige Forks onveilig maken. Alhoewel ze vegetarisch zijn, hebben ze geen pakt met de weerwolven, die niets van hen moeten hebben. Het is namelijk al de tweede vampierenfamilie die een nieuwe generatie weerwolven te weeg brengt. Ten tweede valt een zoon van de familie Hale, Chayton zijn beste vriendin lastig.

    The shape of a crescent staat trouwens al online. [2delen]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 17:31 ]


    Life is what gives me a reason to live.

    Titel veranderd op vraag van topicstarter.


    " I'm not your boyfriend, baby. "