• Euh, misschien is dit een domme vraag ofzo. maar ik vraag me af hoe je in godsnaam van een sneak peek van 40 seconden een heel liedje maakt. ik bedoel is het dan zo uitgelekt? want er zijn er al een paar. en je maakt mij echt niet wijs(wat op youtube staat) dat er mensen zijn die op tokiohotel.com zitten en dan ineens het liedje kunnen downloaden. of de hele songtekst voor zich zien. ik bedoel, kom op?


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik heb ook geen idee hoe ze het doen ofzo (:

    ik ook niet :(

    Als een iemand het heeft, kan die het niet voor zichzelf houden. Dat is altijd zo. Zo lekt het uit, komt het op youtube terecht, maak je een download, luister je dat liedje honderkeer, en dan typ je de tekst uit. Die dan ook verspreid word. Eigelijk best logisch. Als je me maar niet vraagt hoe die een iemand aan dat ene liedje komt. :'D

    Nou, dat van Automatic en Automatisch komt omdat ze officieel werden gedraait op CherryTreeRadio.com, de andere vier leaked songs zijn gewoon helemaal uitgelekt, sommige hebben het geluk dat ze die vonden, gingen goed luisteren, en hadden zo de tekst.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    6000BRIEFJE schreef:
    Als een iemand het heeft, kan die het niet voor zichzelf houden. Dat is altijd zo. Zo lekt het uit, komt het op youtube terecht, maak je een download, luister je dat liedje honderkeer, en dan typ je de tekst uit. Die dan ook verspreid word. Eigelijk best logisch. Als je me maar niet vraagt hoe die een iemand aan dat ene liedje komt. :'D


    Die één iemand hackt de computer van Universal.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Thanx


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Gha schreef:
    (...)

    Die één iemand hackt de computer van Universal.


    ._.
    Dat is eigenlijk vet zielig.


    You'll never dream alone. <3

    Gha schreef:
    (...)

    Die één iemand hackt de computer van Universal.

    Dat is nou echt sneu! ><

    Breakfast schreef:
    (...)

    ._.
    Dat is eigenlijk vet zielig.


    Weet ik.
    Maar toch doen ze het.
    Anders zouden wij niet aan de liedjes zijn gekomen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dat heet:

    vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden en daarvan een broer die zo zijn contacten heeft =)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 16:27 ]


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je hebt van die mensen..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PaintSplash schreef:
    dat heet:

    vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden met vrieden met vrienden en daarvan een broer die zo zijn contacten heeft =)


    Die graag computers hackt.
    Serieus, die liedjes krijgen ze enkel door te hacken, doen ze ook met Staadscomputers om boetes af te schrijven ofzo


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Breakfast schreef:
    (...)

    ._.
    Dat is eigenlijk vet zielig.
    Klopt, maar wat nog veel erger is, is dat iedereen spontaan de nieuwe nummers gaat downloaden. Dan denk ik heb dan het fatsoen en wacht nog een maandje en koop dan het album.


    Wie du mir, so ich dir.