• Hoooi,
    Ik heb denkik ernstige last van een allergie. Dat zei de dokter tenminste, vorig jaar. Ik heb een allergie test gedaan op de meest voorkomende maar daar kwam niets uit. Ik heb zo'n beetje dezelfde symptomen als hooikoorts, alleen dan net iets anders...
    -Mijn ogen gaan helemaal ontsteken, worden rood en jeuken heel erg. Bij hooikoorts krijg je dit in de vroege middag, ik in de avond.
    -Ik nies me te pletter
    -Mijn neus loopt letterlijk bijna weg
    En alles word soms erger als het geregend heeft, in tegenstelling tot hooikoorts.
    En de maanden kloppen niet, ik heb het net zo goed in hartje december, terwijl het pollenschema zegt dat er dan geen pollen actief zijn.
    Herkent iemand dit? Ik wil echt weten wat het is ><
    En anders ga ik binnenkort naar de dokter want mijn oog doet PIJN ><

    Ik word heel vaak midden in de nacht wakker van de jeuk aan mijn ogen... Daarom slaap ik vaak met een koud washandje erop.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 0:27 ]


    Your make-up is terrible

    Sorry, ik kan je niet helpen. Ik hoop dat je erachter komt wat het is...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nouja, dan heb je iets met je ogen en aangezien je traanbuizen volgens mij ook in contact staan met je neus krijg je een loopneus. Je moet om speciale oogdruppeld vragen, ik heb namelijk hetzelfde probleem en bij mij komt het altijd plotseling op >.< Maar als ik dan die oogdruppeld gebruik gaat het altijd beter Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    Nouja, dan heb je iets met je ogen en aangezien je traanbuizen volgens mij ook in contact staan met je neus krijg je een loopneus. Je moet om speciale oogdruppeld vragen, ik heb namelijk hetzelfde probleem en bij mij komt het altijd plotseling op >.< Maar als ik dan die oogdruppeld gebruik gaat het altijd beter Ö


    Ik weet het niet, want soms zijn mijn ogen juist heel droog, en soms tranen ze als de tyfus >< Maar de traanbuizen staan indd wel in concact met je neus, dat kan wel verband houden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet het niet, want soms zijn mijn ogen juist heel droog, en soms tranen ze als de tyfus >< Maar de traanbuizen staan indd wel in concact met je neus, dat kan wel verband houden.


    Haha ='D Ik heb hetzelfde probleem. Soms doen ze verschrikkelijk veel pijn echt bij de traanbuizen en dan prikken ze en tranen ze idd als de tyfus en het volgende moment zijn ze zo verschrikkelijk droog dat het daar weer pijn door doet >.<

    Je moet denk ik naar de dokter en vragen om oogdruppels tegen allergie, ik heb zelf Livocab -klein flesje met felgroene dop- en dat werkt bij mij echt gigantisch goed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    (...)

    Haha ='D Ik heb hetzelfde probleem. Soms doen ze verschrikkelijk veel pijn echt bij de traanbuizen en dan prikken ze en tranen ze idd als de tyfus en het volgende moment zijn ze zo verschrikkelijk droog dat het daar weer pijn door doet >.<

    Je moet denk ik naar de dokter en vragen om oogdruppels tegen allergie, ik heb zelf Livocab -klein flesje met felgroene dop- en dat werkt bij mij echt gigantisch goed.


    Hehe ja! Precies!
    En ik ken Livocab x'D Het is zo'n beetje het meest verkochte oogdruppelproduct. Ik heb al eerder oogdruppels gehad, niet Livocab, maar die hielpen echt niet, maar mijn ogen waren toen zover onstoking geraakt, dat ik een oogzalf met anti-biotica moest ><
    Oh, en bij mij komt er soms zelfs iets van slijm uit mijn ogen O.O Ghehe, meestsl zwart van de make-up, maar anders echt felgroen. Heel raar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe ja! Precies!
    En ik ken Livocab x'D Het is zo'n beetje het meest verkochte oogdruppelproduct. Ik heb al eerder oogdruppels gehad, niet Livocab, maar die hielpen echt niet, maar mijn ogen waren toen zover onstoking geraakt, dat ik een oogzalf met anti-biotica moest ><
    Oh, en bij mij komt er soms zelfs iets van slijm uit mijn ogen O.O Ghehe, meestsl zwart van de make-up, maar anders echt felgroen. Heel raar.


    Ik heb hetzelfde >.< Wij hebben enge ogen (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    (...)

    Ik heb hetzelfde >.< Wij hebben enge ogen (nerd)


    Scary x'D Maar dan wil ik wel eens weten waar ik allergisch voor ben >< Want ik heb zo'n test met prikjes gehad, vorig jaar eind februari, maar daar kwam niets uit.
    Oh, heb jij dan ook van die niesaanvallen? O.O Ik nies soms wel 100x achter elkaar door.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Scary x'D Maar dan wil ik wel eens weten waar ik allergisch voor ben >< Want ik heb zo'n test met prikjes gehad, vorig jaar eind februari, maar daar kwam niets uit.
    Oh, heb jij dan ook van die niesaanvallen? O.O Ik nies soms wel 100x achter elkaar door.


    Ja Ö En mijn familie vind dat altijd heel grappig en ligt dan een een deuk >.< Zit ik bijna mijn neus van mijn gezicht af te niezen en dan lachen ze! Ik heb ook altijd het gevoel dat ik verkouden ben, ook al is het 35 graden >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    (...)

    Ja Ö En mijn familie vind dat altijd heel grappig en ligt dan een een deuk >.< Zit ik bijna mijn neus van mijn gezicht af te niezen en dan lachen ze! Ik heb ook altijd het gevoel dat ik verkouden ben, ook al is het 35 graden >.<


    Whehhe ja x'D Ik heb het ook heel vaak als het net lekker weer word, heel gemeen... -een niesaanval later- Dan word ik overdag verkouden, en 's avonds beginnen mijn ogen weer.
    Mijn moeder heeft er ook last van O.O Ik ga gewoon morgen ofzo even de dokter bellen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Whehhe ja x'D Ik heb het ook heel vaak als het net lekker weer word, heel gemeen... -een niesaanval later- Dan word ik overdag verkouden, en 's avonds beginnen mijn ogen weer.
    Mijn moeder heeft er ook last van O.O Ik ga gewoon morgen ofzo even de dokter bellen.


    Dat lijkt me een strak plan Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    (...)

    Dat lijkt me een strak plan Ö


    Ja ^^ Maar ik dacht net aan niezen, en nu hou ik niet meer op met niezen x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja ^^ Maar ik dacht net aan niezen, en nu hou ik niet meer op met niezen x'D


    *geeft tissue*

    gezondheid :Y) Anders moet je gewoon hyper op en neeer gaan springen op muziek Ö Misschien helpt het ='D en nu begin ik te niezen x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    (...)

    *geeft tissue*

    gezondheid :Y) Anders moet je gewoon hyper op en neeer gaan springen op muziek Ö Misschien helpt het ='D en nu begin ik te niezen x'D


    Danku ^^

    Ghehe nee, dat vinden mijn ouders die de kamer naast me slapen even niet zo leuk, misschien morgen x'D

    Alvast gezondheid


    Your make-up is terrible

    Misschien kun je even Googlen? Ik weet het niet, ik hoop dat het snel over gaat! ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb ook hooikoorts. Maar dat met die ogen.. dat kan best.. het ligt er maar net aan wanneer je er aan wordt bloot gesteld.

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3