• Ja,
    dat je een boek leest en bij de personages een gezicht voorsteld enzo en als het dan verfilmd wordt er hele andere gezichten bij staan? Ik heb dat nu met new moon. Ik stelde de weerwolven - zie; Quil, Embry, Sam, Paul, Jared, Leah,... - helemaal anders voor dan de acteurs nu zijn en dat vind ik nogal irritant. Nou ja, niet echt irritant, maar jammer oO Ook de Volturi werden anders voorgesteld. Aro en zijn aanhang stelde ik ouder voor :') En felix en de gang (jane, demetri,..) ook anders. Dat is niet leuk.

[ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 22:25 ]

Life is what gives me a reason to live.

Fortuna schreef:
    ik heb het overal bij.
    Als er een feest is bij ons en er komen mensen dat ik daarvoor niet gezien heb ofzo, stel ik ze ook altijd verkeerd voor.
    Of een plek waar we voor de eerste keer naar toe gaan ofzo ;p

Ja eigenlijk, nu je het zegt (:

Absence schreef:
    (...)
    Ja, ik ook echt wel. Maar toch vind ik het jammer dat de personages dan altijd zo anders uitdraaien.

jaa das waar, maar dan vind ik het wel leuker om mijn eigen "personages" te maken onder het lezen zeg maar. Als je al zo'n duidelijk beeld hebt van hoe die in de film is, vind ik dat niet zo super..

Whipple schreef:
    (...)
    jaa das waar, maar dan vind ik het wel leuker om mijn eigen "personages" te maken onder het lezen zeg maar. Als je al zo'n duidelijk beeld hebt van hoe die in de film is, vind ik dat niet zo super..

Ja dat is wel waar. En in een film draaien sommige details anders uit enzo. Ik lees ook liever eerst het boek, omdat ik dan mijn eigen versie heb (: Maar soms vind ik mijn eigen beeld van de personages mooier of beter passen. Ik weet niet :')

Jaa
    Luna van Harry Potter °-°

In de film zag ze er nog vrij netjes uit en mager

Ik had haar voorgesteld als een meisje met echt echt strohaar dat langs alle kanten stond precies of ze een nachtje goed door had gedaan, vettig haar dat ze nooit wast, en haar haar dof blond echt dof
    en mollig °-°

Ik verschoot toen ik haar zag op de posters...Ik had een heel ander voorstel gedaan.

I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

Absence schreef:
    (...)
    Ja dat is wel waar. En in een film draaien sommige details anders uit enzo. Ik lees ook liever eerst het boek, omdat ik dan mijn eigen versie heb (: Maar soms vind ik mijn eigen beeld van de personages mooier of beter passen. Ik weet niet :')

het is in het boek je eigen fantasie dat je gebruikt en bij een film zie je hoe het volgens de film zou moeten zijn.. Al is meestal je eigen fantasie leuker..

Meadow schreef:
    (...)

Idd, ik dacht dat hij één lange pluk oranje haar had en voor de rest een kaal hoofd. :X
    En ik vind zijn litteken in de film trekken op het kenmerk van de vampanezen. :X

@SleepingSun:
    Ja, in het boek heeft hij groen haar.. :X

achja, Murlough ziet er tenmiste nog hip uit ^^.
    (heeft een of andere rare liefde voor gestoorde vampanezen die Murlough heten)

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

xBiteMe schreef:
    Altijd.
    Echt altijd.

Idem hier. x)

" I'm not your boyfriend, baby. "

Ja, en dan vooral bij Harry Potter. ;D

Never run out of reasons to smile...

Najaa..ik lees niet echt zo veel boeken. Al zeker niet boeken die daarna verfilmd worden.

Live for something or die for nothing

Najaa..ik lees niet echt zo veel boeken. Al zeker niet boeken die daarna verfilmd worden.

Live for something or die for nothing

Als ik een boek lees, zie dan ik in mijn hoofd alles wat ik lees. De omgeving, de personen en zo maar verder. En dan kijk ik de verfilming en dan is het allemaal heel anders, haha.

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Bwa, meestal kijk ik eerst de films en lees ik daarna de boeken, dus ik heb dat eigenlijk nooit. :'D

Ja ik had het ook bij New Moon, toen ik de personages zag was ik totaal verrast. Ze lijken in de verste verte niet op wat ik mij had voorgesteld.

[ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 12:38 ]

You're a star in heaven.

Heb ik ook bij verhalen op Quizlet/Fanfic. ^^

-

Dat heb ik ook, dan krijg ik een soort van filmpje in me hoofd. maar ze lijken er niet op. Maar zo zie jij ze graag dan , ^^
    Ik heb gewoon veel fantasie =']

Xx. <3

Love is nature, Nature is Peace. <33