• Ja,
    dat je een boek leest en bij de personages een gezicht voorsteld enzo en als het dan verfilmd wordt er hele andere gezichten bij staan? Ik heb dat nu met new moon. Ik stelde de weerwolven - zie; Quil, Embry, Sam, Paul, Jared, Leah,... - helemaal anders voor dan de acteurs nu zijn en dat vind ik nogal irritant. Nou ja, niet echt irritant, maar jammer oO Ook de Volturi werden anders voorgesteld. Aro en zijn aanhang stelde ik ouder voor :') En felix en de gang (jane, demetri,..) ook anders. Dat is niet leuk.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 22:25 ]


    Life is what gives me a reason to live.

    Altijd.
    Echt altijd.


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat heb ik ook,daarom moet je ook altijd eers te film zien en dan pas het boek lezen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Hmm soms wel ik stel me er dan iets bij voor en dan blijkt het anders te zijn ja dat heb ik wel eens
    al heb ik dat bij twilight niet gehad en bij de foto's van new moon die ik gezien heb heb ik dat ook niet echt heel erg


    Why don't you break my heart

    Ja idd.
    Bij Darren Shan stelde ik mij echt iedereen daar anders voor.
    Ik stelde mij Evra voor met groen lang golvend haar, in de film heeft hij zwart, kort haar met een muts >.<


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Ja idd.
    Bij Darren Shan stelde ik mij echt iedereen daar anders voor.
    Ik stelde mij Evra voor met groen lang golvend haar, in de film heeft hij zwart, kort haar met een muts >.<

    Thih ^^ Dat is wel héél anders :')


    Life is what gives me a reason to live.

    Jah. :9~


    A. ikmisje.

    Meadow schreef:
    Ja idd.
    Bij Darren Shan stelde ik mij echt iedereen daar anders voor.
    Ik stelde mij Evra voor met groen lang golvend haar, in de film heeft hij zwart, kort haar met een muts >.<

    Maar die heeft toch groen haar?
    Dta valt me ook heel vaak op dat ze dingen helemaal veranderen,zoals bij kruistoch in spijkerbroek.Dat was echt erg O.O


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik lees niet echt meer boeken, haha ;p

    ja soms
    maar ik heb ook altijd dan zie ik het helemaal voor me als ik lees
    en dan vraag ik me wel eens af of er wel een film van is
    of bij hp welke delen ze nou wel al verfilmd hebben
    want ik zie het egt altijd helemaal voor me


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Meadow schreef:
    Ja idd.
    Bij Darren Shan stelde ik mij echt iedereen daar anders voor.
    Ik stelde mij Evra voor met groen lang golvend haar, in de film heeft hij zwart, kort haar met een muts >.<


    Zo stelde ik me Evra ook voor.
    And Mr. Crepsley moest like er minder vriendelijk uit zien (en dat litteken kon ook wel beter :x).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    blubble schreef:
    ja soms
    maar ik heb ook altijd dan zie ik het helemaal voor me als ik lees
    en dan vraag ik me wel eens af of er wel een film van is
    of bij hp welke delen ze nou wel al verfilmd hebben
    want ik zie het egt altijd helemaal voor me

    ik zie het ook meestal voor me. Dat is juist het leuke aan boeken, dat je de situaties kan voorstellen, maar niet weet of het wel klopt. Ze laten je in het ongewisse ^^ Daarom zie ik wel nog eens graag de films. (als die er komen.)


    Life is what gives me a reason to live.

    ik vind het toch leuker om eerst het boek te lezen en daarna pas de film te zien..

    Crookshanks schreef:
    (...)

    Zo stelde ik me Evra ook voor.
    And Mr. Crepsley moest like er minder vriendelijk uit zien (en dat litteken kon ook wel beter :x).


    Idd, ik dacht dat hij één lange pluk oranje haar had en voor de rest een kaal hoofd. :X
    En ik vind zijn litteken in de film trekken op het kenmerk van de vampanezen. :X

    @SleepingSun:
    Ja, in het boek heeft hij groen haar.. :X


    Let the Night embrace you

    Whipple schreef:
    ik vind het toch leuker om eerst het boek te lezen en daarna pas de film te zien..

    Ja, ik ook echt wel. Maar toch vind ik het jammer dat de personages dan altijd zo anders uitdraaien.


    Life is what gives me a reason to live.

    ik heb het overal bij.
    Als er een feest is bij ons en er komen mensen dat ik daarvoor niet gezien heb ofzo, stel ik ze ook altijd verkeerd voor.
    Of een plek waar we voor de eerste keer naar toe gaan ofzo ;p


    - hoi ;D