• Jaja ik heb het over A.
    haar ouders zijn bevriend met die van mij dus ik moet wel aardig tegen der zijn.

    en ze is zó dom als het achtereind van het varken ; like ze snapt PICNIK.com niet eens ;x

    maar goed;
    ik had in mijn naam staan 'wie morgen nog mee wil fietsen ; 9 uur @ ikea'
    dat is dus voor mijn klasgenoten gaat ze vragen ''OOch heb je niemand om mee te fietsen..''
    ik ; ''x_x ik ga anders al met een groep van 14 man.''
    ''waarom zet je het dan in je naam?''
    ik l '' Omdat we moeten zwemmen met school maar neimand weet waar het is behalve ik''
    zij ''Zwemplek? waatttaan?''
    like maakt het wat uit x_x ik word zo gek van dat wicht
    echt ze denkt dat zo cool is whaha want ze kan wel 3 woorden engels

    en ze is nu boos op me omdat ik reageerde met ''Nee me achtertuin loser''

    zo

    wie kan er ngo meer neit tegen domme wijven die denken dat ze engels kunnen en zichzelf heel wat vinden?


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken heel wat domme kinderen, te beginnen bij mijn nichtje. :3

    Hmmm.. Ik kan er ook niet echt tegen (sommigen), maar misschien ben je wel iets te rechtstreeks. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    MoonStalker schreef:
    Hmmm.. Ik kan er ook niet echt tegen (sommigen), maar misschien ben je wel iets te rechtstreeks. (:


    zal wel kunnen maar echt dat mens is serieus dom. ik heb medelijden met haar ouders. ze kan het woord abnormaal niet eens typen x.x


    We can only learn to love by loving.

    - ligt plat- ze noemt mij abnormaal,arrogant en ze vind dat ik denk dat ik cool ben.

    dus ik reageer met ''adoh ik ben cool snap dat dan [/sarcastisch] of snap je dat zelfs niet? maar ik ga heb het te druk voor dit soort onzin''


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    zal wel kunnen maar echt dat mens is serieus dom. ik heb medelijden met haar ouders. ze kan het woord abnormaal niet eens typen x.x

    Dat zecht niks ze kan dyslecties zijn.Maar ik weet wat je bedoelt,mijn nichtje is ook zo.Ze is zooo populier op haar bassischool maar ze gaat nu naar de middelbaren,ik ben benieuwt hoe het daar gaat (6):X


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Zo ken ik er veel. Ze verwachten dat iedereen voor hun kruipt, maar zelf doen ze nooit iets voor een ander. En dan hebben ze om de week ruzie in hun 'vriendengroepje', ja wat wil je. -.-

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat zecht niks ze kan dyslecties zijn.Maar ik weet wat je bedoelt,mijn nichtje is ook zo.Ze is zooo populier op haar bassischool maar ze gaat nu naar de middelbaren,ik ben benieuwt hoe het daar gaat (6):X


    ze is niet dyslecties datr weet ik,ik ken haar al mijn hele leve .ze is gewoon echt dom. ik heb niks tegen domme mensen maar dit wijf slaat alles.


    We can only learn to love by loving.

    Mhaha, ik vind jou antwoord geslaagd.
    En ik haat zo'n mensen, al is het wel grappig om ze na te doen :X


    The soul needs autumn.

    Ik ken nog iemand. :/
    Vorig jaar, deed ik zo mee aan iets -wat ik niet ga vertellen- en toen mocht ik solo gaan doen. Was er een meisje, die ik al sowieso niet mocht, jaloers op mij. Omdat zíj die solo wou doen. Nou, ik was er blij mee en wou hem niet weggeven aan haar. Werd dat kind kwaad, maakte me zwart voor iedereen en zeggen dat ze zo veel beter was.

    Nou, ik heb haar die solo dan gegeven, omdat ik het meer dan beu was. En nu? Ze staat voor schut voor ie-de-reen! Er zijn er velen die zeiden dat ze echt slecht was. Nou, mijn schuld niet. Zij wou het. :/


    You'll never dream alone. <3

    Ik!
    Ik heb zo'n wijf in me klas die zichzelf heel wat vindt enso. Helaas is ze breder als ik maar wel kleiner. Hoe dan ook, ze vindt mij een arrogante trut maar de enigste arrogantste trut daar is zijzelf. En als je ook maar; 'hou je kop' zegt gaat ze je bedreigen en alles ;| Dus eigenlijk kan je niet tegen haar op, maar daar ga ik me niks van aan trekken dit jaar :Y) En ze heeft ook nog me vriendin afgepakt en door haar was me kamp in Berlijn verpest :|

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 19:58 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    een woord: blok.


    BAM!

    Vandaag was een meneer helemaal geflipt omdat hij 4 euro moest betalen voor 2 zakken aanmaakblokjes van 1.99 euro per stuk. Dat moest volgens hem maar op 3 euro uitkomen en ik had het helemaal fout. Het duurde een paar minuten voordat ie het doorhad.

    Dus er zijn meer domme mensen op de wereld :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Fighter schreef:
    (...)

    ze is niet dyslecties datr weet ik,ik ken haar al mijn hele leve .ze is gewoon echt dom. ik heb niks tegen domme mensen maar dit wijf slaat alles.

    Meschien is het nog niet ondekt?Ik weet mniet hoe oud ze is maar vaak word het niet gezien op de bassischool


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Fighter schreef:
    - ligt plat- ze noemt mij abnormaal,arrogant en ze vind dat ik denk dat ik cool ben.

    dus ik reageer met ''adoh ik ben cool snap dat dan [/sarcastisch] of snap je dat zelfs niet? maar ik ga heb het te druk voor dit soort onzin''

    Weird... naja, sarcasme is tegen dit soort personen de beste remedie.

    -spreekt uit ervaring ja-.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aach, een meisje die mij wel heel aardig vind ;x
    Maar ik haat haar.
    Nou doe ik soms best bot tegen haar, maar gelukkig loopt ze nu niet meer achter me aan o.o


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.