• Ja, logisch als je een hele week lang al slecht slaapt hé? Maar vannacht was toch wel het hoogtepunt; 3 uurtjes geslapen.
    - ik heb het niet warm{in Kreta was het warm en daar sliep ik perfect},
    - ik lees voordat ik naar bed ga,
    - ik lig met mijn iPod in mijn oren.

    Wie heeft er tips? Anders stap ik over - als het over 2 dagen nog zo is, naar de huisarts.

    Bij voorbaat veel dank.
    EDIT;
    Vannacht goed geslapen, wel 7 uurtjes! Ergens moet een begin zijn, hopelijk vandaag weer. Ik heb voor ik ging slapen Thee gedronken, en mijn iPod uitgezet. Dankjulliewel.

    <3

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 21:29 ]

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Ik kom alweer in de sokkenla! of zullen we dit keer de onderbroekenla doen, klinkt veel stoerder. :9~


    is goed hoor


    We can only learn to love by loving.

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Uhu, heb medelijden Annelies. En dan moet ik Donderdag's keihard bikkelen tot 4 uur.

    Ik moet om half 9 op school zijn tot vijf voor vier en dan heb ik dus gedaan ;D
    En ik moet pas volgende week dinsdag terug naar school, vanaf tien over één tot vijf voor vier
    En dan jij ;o da's echt erg.

    Meschien heb je gewoon wijnig slaap nodig,daar is niks aan te doen.Ik heb dat ook en ik probeer al mijn hele leven iets tegen te doen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik moet om half 9 op school zijn tot vijf voor vier en dan heb ik dus gedaan ;D
    En ik moet pas volgende week dinsdag terug naar school, vanaf tien over één tot vijf voor vier
    En dan jij ;o da's echt erg.

    Ik zal je zo in een Gb bericht mijn rooster vertellen, raak niet in schok. _O_
    @SleepingSun;
    die heb ik juist wel nodig.

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Ik zal je zo in een Gb bericht mijn rooster vertellen, raak niet in schok. _O_
    @SleepingSun;
    die heb ik juist wel nodig.

    Kennerlijk niet,wand je lichaam geeft je die slaap niet dan heb jehet dus niet nodig.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Een dikke vette slaappil. I mean it. Codeine of zo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een ding. Warme melk! (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je slaapt pas als je vitale organen van je lichaam op pauze staan
    dat betekent dat al je eten verteerd moet zijn
    het beste is overdag heel actief doen
    en niet meer eten 2 uur voor je gaat slapen

    Als ik niet kan slapen,, neem ik gewoon slaap pillen.
    Dan ben ik binnen een uur weg..
    Alleen van mijn vader mag ik ze niet meer.
    hij is bang dat ik verslaafd word ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb juist het probleem dat ik fucking veel slaap ._.
    Ik slaap 2 uur, wordt 2 uur wakker.
    Ik slaap 1 uur, wordt 1 uur wakker.
    Ik slaap 12 uur, wordt 12 uur wakker.
    Understand?
    Dus voor school moet ik als het ware rond 8 uur al in slaap liggen!

    ontopic.

    Doe je iPod uit, ten eerste. Dat zorgt ervoor dat je oren niet genoeg uitgerust zijn, want zij moeten maar signalen doorgeven aan je hersenen terwijl de andere organen al lekker rust hebben. Beetje gemeen, hè. :((

    En voor de rest, ik heb geen idee wat je kan doen. Ga naar de huisarts?


    ok

    Ik ben ook doodmoe. Na een dag vroeg opstaan al. >< En dan moest ik er vandaag een uur later uit dan morgen en de rest van de schoolweek.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb ook een tijd van de vakantie gehad dat ik slecht sliep.. dat was heel vervelend. Ik sliep dan 3 of 4 uur per nacht, en dat een paar dagen achter elkaar..

    Ik ben vroeg naar bed gegaan maar dat hielp niet. Ik heb toen warme melk gedronken en dat hielp bij mij wel. Dus ik geef als tip: drink warme melk voor het slapen gaan!

    Aurelia schreef:
    Een dikke vette slaappil. I mean it. Codeine of zo.


    Codeïne is een pijnstiller, die heb ik. Het vertraagd je reactie vermogen maar dat is het.
    En sorry ik weet niet wat je ertegen kunt doen. ):
    Buiten het boven genoemde.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 23:05 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ge zijt ni de enige
    ik slaap al wekelang 3 tot 5u per nacht
    egtni gezond ö
    ma ik kan dertege
    en kheb eig geen tips
    ma vooral ni uitslape dan zijde veel te wakker tege de avond en ook geen dutje overdag doen
    en dan eens vroeg naar bed gaan en mss werkt et
    of thee drinke (doek soms ook)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Een half uur voor je naar bed gaan, een tv of computer meer, & ook geen I-pod. Lees een boek of zo
    Drink geen energie-rijke dranken : géén thee, zit theïne in, & dat is ongeveer hetzelfde als cafeïne. Kamille-thee mag wel, rustgevend ;] Of warme melk met honing, of choco-melk.
    Neem een warme douche, als je geen bad hebt.
    Probeer een soort schema zonder stress te vinden : om 9 uur geen actief tv meer kijken, geen pc, .. dan neem je een douche, half 10, 10 uur, ga je in bed liggen en lees je een boek, terwijl je iets warm drinkt.
    Oh, & zet je gsm af. Gewoon geen aandacht aan schenken is niet genoeg. Je gsm geeft stralen af, die je slaap tegenwerken.
    Als je een wekkerradio hebt, met van die oplichtende cijfers, dek die af. Je hersenen reageren er, zonder dat je het weet nog op.

    Geloof me, alles helpt een beetje, ik heb ervaring

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 23:19 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California