• Ja, logisch als je een hele week lang al slecht slaapt hé? Maar vannacht was toch wel het hoogtepunt; 3 uurtjes geslapen.
    - ik heb het niet warm{in Kreta was het warm en daar sliep ik perfect},
    - ik lees voordat ik naar bed ga,
    - ik lig met mijn iPod in mijn oren.

    Wie heeft er tips? Anders stap ik over - als het over 2 dagen nog zo is, naar de huisarts.

    Bij voorbaat veel dank.
    EDIT;
    Vannacht goed geslapen, wel 7 uurtjes! Ergens moet een begin zijn, hopelijk vandaag weer. Ik heb voor ik ging slapen Thee gedronken, en mijn iPod uitgezet. Dankjulliewel.

    <3

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 21:29 ]

    Misschien ga je te vroeg naar bed o.o

    Vraag niet aan mij,ik slaap 5 uur per nag(als ik geluk heb)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    xBLA schreef:
    Misschien ga je te vroeg naar bed o.o

    Als jij 11 uur te vroeg vind?

    kom je bij mij slapen ?
    ik sla je echt gewoon neer met een knuppel als je na 1 uur niet slaapt - heeft der slaap nodig-


    We can only learn to love by loving.

    een warm bad?
    of juist koude douche?
    piano muziek ?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hoe laat sta je 's ochtends op?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jup, Ipod uit.
    Kan een hele slechte eigenschap worden, dan slaap je niet meer totdat je muziek luistert, slecht voor je.
    En wat ook helpt is je mobiel verder weg leggen (geen meter, verder) Een mobiel verstoort je slaapritme namelijk :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Fighter schreef:
    kom je bij mij slapen ?
    ik sla je echt gewoon neer met een knuppel als je na 1 uur niet slaapt - heeft der slaap nodig-

    Ik kom alweer in de sokkenla! of zullen we dit keer de onderbroekenla doen, klinkt veel stoerder. :9~

    Ghaha, Barb, daar heb ik al zo'n jaar last van. Meestal slaap ik maar tussen vier en vijf uur 's nachts, ookal heb ik kalmeeringpilletjes en pilletjes gekregen van de dokter die rustgeven zijn, ik ben een hopeloos geval.

    Misschien kan je dingen proberen als warme melk met honing te drinken? Anders moet je ook naar de huisarts gaan als het blijft doorgaan of naar een slaapkliniek - een ziekenhuis waar ze onderzoeken doen als je slaapt -

    Maar tot hoe laat slaap jij 's morgens? Daar kan het anders ook aan liggen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 17:54 ]

    Rickjuh schreef:
    Jup, Ipod uit.
    Kan een hele slechte eigenschap worden, dan slaap je niet meer totdat je muziek luistert, slecht voor je.
    En wat ook helpt is je mobiel verder weg leggen (geen meter, verder) Een mobiel verstoort je slaapritme namelijk :)

    Die iPod uit, daar twijfel ik over, maar oeh dat ga ik proberen; alles voor slaap.
    Mijn mobiel daar geef ik 's avonds geen aandacht aan. :Y)
    @ Immortal;
    We hebben geen bad, en een koude douch word je juist wakker van? En piano muziek vind ik heerlijk :'D
    @Hopeless;
    Omdat ik slecht slaap, sta ik rond 10/11 uur op. Maar daar moet nu keiharde verandering in komen. - moet om 8.10 op school zijn.

    Conspiracy schreef:
    Ghaha, Barb, daar heb ik al zo'n jaar last van. Meestal slaap ik maar tussen vier en vijf uur 's nachts, ookal heb ik kalmeeringpilletjes en pilletjes gekregen van de dokter die rustgeven zijn, ik ben een hopeloos geval.

    Misschien kan je dingen proberen als warme melk met honing te drinken? Anders moet je ook naar de huisarts gaan als het blijft doorgaan of naar een slaapkliniek - een ziekenhuis waar ze onderzoeken doen als je slaapt -

    Maar tot hoe laat slaap jij 's morgens? Daar kan het anders ook aan liggen.

    Ik lus geen melk, grr. Ik neem wel Thee met Honing.
    'Gnegne - zie ander bericht.

    @6000BRIEFJE
    Ik wou al zeggen, want als je je wekker zet en eerder opstaat ben je 's avonds vermoeider en val je misschien sneller in slaap


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    WAT ?! om tien over acht al op school ;o Dat is best wel heel vroeg ._.

    Hopeless schreef:
    @6000BRIEFJE
    Ik wou al zeggen, want als je je wekker zet en eerder opstaat ben je 's avonds vermoeider en val je misschien sneller in slaap

    Uhu, ik hoop dat ik vannacht ook beter slaap - aangezien ik vroeg wakker was.

    Conspiracy schreef:
    WAT ?! om tien over acht al op school ;o Dat is best wel heel vroeg ._.

    Uhu, heb medelijden Annelies. En dan moet ik Donderdag's keihard bikkelen tot 4 uur.