• Is het geen idee van als iemand een jaar niet meer op quizlet heeft gezeten dat het profiel dna kan worden verweiderd?
    Anders komen er denk ik te veel profielen en alle leuke namen zijn dan al bezet..
    xoxoKeelie

    P.s Als het geen leuk idee is zeg het dna gewoon je kwetst me niet xD


    Its Now or Never. <3

    Op elk account kunnen dingen staan die users niet kwijt willen, ookal zijn ze er jaren lang niet op online.
    Volgens mij zei Rutger ooit, dat hij de accounts van mensen die nog nooit zelfs hebben íngelogd, misschien wel zou kunnen verwijderen.
    Dat zou je kunnen vragen.

    Dat gebeurd jammergenoeg niet, misschien kan er een mail gestuurd worden met:
    beste quizletter,
    je bent nu al 1 jaar niet ingelogd geweest op je profiel, als je binnen zoveel tijd niet inlogd, zal je profiel worden verwijderd....
    ofzo... lijkt me veel handiger!


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Conspiracy schreef:
    Dat doen ze niet omdat die user nog ooit eens online kan komen, vind 't wel dom maar ach :]

    Niet dom,
    Neelle hier op Q is ook langer dan een jaar niet meer online geweest, sinds gisteren dan toch. En ze is te geweldig om haar te verwijderen van Q :9~:9~


    Some people make the world special just by being in it

    Pernicious schreef:
    Ik ben voor, maar ze gaan het toch niet doen. Is al meermaals voorgesteld nl.


    None but ourselves can free our minds.