• Nee, ik ben niet suicidaal ofzo, echt niet! Ik heb voor een verhaal wat ik met een vriendin schrijf alleen manieren nodig om zelfmoord te plegen (er plegen meerdere mensen zelfmoord in).x] So, tell me please?;D
    (K)

    Jezelf overgooien met olie en je daarna in brand steken.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Laat die arme Daniel is met rust dadelijk houdt hij nog trauma's over aan gemuteerde badeenden die zijn vriendin heeft getraind om hem te wurgen.

    Even ontopic -dikke vette hint aan jolien, dat ze niet meer oftopic mag gaan!(N)-. Ehm verdrinken, van de brug afspringen/in een badkuip, Voor de trein, auto springen. Van een boot afspringen. Oké ik ga nu een paar luguberen dingen opnoemen dus iedereen die daar niet tegen kan maar even niet lezen of kijken.

    -Zoveel hondenlaxeer middel drinken, dat je lichaam zichzelf vergiftigd, en je door het braken uitgedroogd raakt.
    -HipHiphoray for Razorblades.
    -Jezelf doodrennen tegen een muur aan (krul) als je er vaak en hard genoeg tegen opbotst lukt dat wel.
    -Urenlang koud water op een plek van je hoofd laten druppelen, dan krijg je op een gegeven moment een hersenbloeding, waaraan je hoogstwaarschijnlijk wel bezwijkt (lang leven middeleeuwse martelzooi)

    De rest laat ik maar weg voor ik mensen dadelijk nog op ideeën ga brengen :Y)


    laat jezelf stenigen door je vrienden.


    Suki and Brodie <3

    Nou als ik zelfmoord zou plegen zou ik veel slaappillen nemen en me dan in bad leggen zodat ik eigenlijk verdrink in men slaap :)

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Laat die arme Daniel is met rust dadelijk houdt hij nog trauma's over aan gemuteerde badeenden die zijn vriendin heeft getraind om hem te wurgen.

    Even ontopic -dikke vette hint aan jolien, dat ze niet meer oftopic mag gaan!(N)-. Ehm verdrinken, van de brug afspringen/in een badkuip, Voor de trein, auto springen. Van een boot afspringen. Oké ik ga nu een paar luguberen dingen opnoemen dus iedereen die daar niet tegen kan maar even niet lezen of kijken.

    -Zoveel hondenlaxeer middel drinken, dat je lichaam zichzelf vergiftigd, en je door het braken uitgedroogd raakt.
    -HipHiphoray for Razorblades.
    -Jezelf doodrennen tegen een muur aan (krul) als je er vaak en hard genoeg tegen opbotst lukt dat wel.
    -Urenlang koud water op een plek van je hoofd laten druppelen, dan krijg je op een gegeven moment een hersenbloeding, waaraan je hoogstwaarschijnlijk wel bezwijkt (lang leven middeleeuwse martelzooi)

    De rest laat ik maar weg voor ik mensen dadelijk nog op ideeën ga brengen :Y)

    Je brengt me op ideeën x] (baby)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Conspiracy schreef:
    Jezelf overgooien met olie en je daarna in brand steken.

    XD Dat lijkt me pas echt erg. x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Screwed schreef:
    (...)
    Die laatste is ziekelijk O.O

    Van de maffia gejat :'D Die gooiden hun vijanden zo het water in.

    Gifpil/rattengif, arsenicum, cyanide enz.
    In de Amazone springen als je bloedt (PIRANHAS)
    In een bad gaan liggen en een föhn die aanstaat erin doen
    In de motor van een vliegtuig springen
    Verhongeren
    Met zoveel mogelijk mensen batsen die aids hebben
    Giftige paddenstoelen eten
    In het hok van de tijgers in de dierentuin springen
    Slagengif drinken
    Een olifant boosmaken
    Met een pitbull vechten

    En verder weet ik niets meer :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    xBLA schreef:
    (...)
    overdosis waarvan slikken? o.O
    sommige manieren lijken me echt pijnlijk o.o..


    Drugs, slaappillen enz.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Undertaker schreef:
    (...)
    Van de maffia gejat :'D Die gooiden hun vijanden zo het water in.

    Gifpil/rattengif, arsenicum, cyanide enz.
    In de Amazone springen als je bloedt (PIRANHAS)
    In een bad gaan liggen en een föhn die aanstaat erin doen
    In de motor van een vliegtuig springen
    Verhongeren
    Met zoveel mogelijk mensen batsen die aids hebben
    Giftige paddenstoelen eten
    In het hok van de tijgers in de dierentuin springen
    Slagengif drinken
    Een olifant boosmaken
    Met een pitbull vechten

    En verder weet ik niets meer :P


    3 en 4 zijn ziek man.. xD

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 11:11 ]


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    cherrycream schreef:
    word emo. :Y)

    :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Undertaker schreef:
    Met een pitbull vechten

    Ik vecht elke dag met mijn pitbull/bordeaudog/rottweiler en ik ben nog niet dood! Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ik vecht elke dag met mijn pitbull/bordeaudog/rottweiler en ik ben nog niet dood! Ö
    Dan moet het niet pitbull vechten zijn voor zelfmoord, maar stierenvechten:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    overdosis pillen/drugs, polsen oversnijden, onder een trein springen, ophangen, verdrinken


    Life is what gives me a reason to live.

    Pak een pistool, touw en vergif. Bind dat touw vast aan een rots en hang hem ook om je nek. Neem wat gif en spring van de rots terwijl je jezelf door je kopschiet. Als het mislukt, en je schiet door het touw kom je in water terecht en verdrink je. Anders ga je wel dood omdat je onderkoeld bent.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    Pak een pistool, touw en vergif. Bind dat touw vast aan een rots en hang hem ook om je nek. Neem wat gif en spring van de rots terwijl je jezelf door je kopschiet. Als het mislukt, en je schiet door het touw kom je in water terecht en verdrink je. Anders ga je wel dood omdat je onderkoeld bent.
    :|


    I live for the applause, you will die for it.

    Sluit jezelf op en lijd de hongersdood. ^^


    "Let them eat cake!"