• Nee, ik ben niet suicidaal ofzo, echt niet! Ik heb voor een verhaal wat ik met een vriendin schrijf alleen manieren nodig om zelfmoord te plegen (er plegen meerdere mensen zelfmoord in).x] So, tell me please?;D
    (K)

    Uhm, je wilt manieren weten hoe je zelfmoord kan plegen?


    I am an idiot, I move.

    ophangen, polsen oversnijden, geweer in mond of tegen slaap, baksteen aan enkel en dan in het meer/zee springen, euhh dat is het denk ik


    Don't walk away and leave without a reason.

    Van een gebouw af springen?
    Overdosis slikken?
    Jezelf te diep snijden?
    Voor de trein springen?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Floodlight schreef:
    ophangen, polsen oversnijden, geweer in mond of tegen slaap, baksteen aan enkel en dan in het meer/zee springen, euhh dat is het denk ik

    Die laatste is ziekelijk O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Voor een trein springen, van een gebouw afspringen, jezelf vergiftigen, jezelf opblazen (oké dat is wat moeilijker, je moet aan explosieven zien te komen)


    I am an idiot, I move.

    alcoholvergiftiging
    gwn 5 flessen wodka achterover kiepen


    Don't walk away and leave without a reason.

    XLightAngelX schreef:
    Van een gebouw af springen?
    Overdosis slikken?
    Jezelf te diep snijden?
    Voor de trein springen?

    overdosis waarvan slikken? o.O
    sommige manieren lijken me echt pijnlijk o.o..

    Laat je opeten door een walvis, maar train ze wel eerst even om je gitaren te redden.

    Oké, kuch, dat was offtopic. :x

    xBLA schreef:
    (...)
    overdosis waarvan slikken? o.O
    sommige manieren lijken me echt pijnlijk o.o..

    Bijvoorbeeld een overdosis paracetamol, als je daar genoeg van neemt en dan ook nog eens flink gaat zuipen ben je zo dood x].


    I am an idiot, I move.

    Prodigy schreef:
    Laat je opeten door een walvis, maar train ze wel eerst even om je gitaren te redden.

    Oké, kuch, dat was offtopic. :x
    Laat die arme Daniel is met rust dadelijk houdt hij nog trauma's over aan gemuteerde badeenden die zijn vriendin heeft getraind om hem te wurgen.

    Even ontopic -dikke vette hint aan jolien, dat ze niet meer oftopic mag gaan!(N)-. Ehm verdrinken, van de brug afspringen/in een badkuip, Voor de trein, auto springen. Van een boot afspringen. Oké ik ga nu een paar luguberen dingen opnoemen dus iedereen die daar niet tegen kan maar even niet lezen of kijken.

    -Zoveel hondenlaxeer middel drinken, dat je lichaam zichzelf vergiftigd, en je door het braken uitgedroogd raakt.
    -HipHiphoray for Razorblades.
    -Jezelf doodrennen tegen een muur aan (krul) als je er vaak en hard genoeg tegen opbotst lukt dat wel.
    -Urenlang koud water op een plek van je hoofd laten druppelen, dan krijg je op een gegeven moment een hersenbloeding, waaraan je hoogstwaarschijnlijk wel bezwijkt (lang leven middeleeuwse martelzooi)

    De rest laat ik maar weg voor ik mensen dadelijk nog op ideeën ga brengen :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Alles is zo'n beetje al opgenoemd..
    -Jezelf levend verbranden.
    -Jezelf laten aanvallen door een of ander wild beest
    -Met een auto het water in rijden
    -Met een auto een flinke botsing maken


    I live for the applause, you will die for it.

    word emo. :Y)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    word emo. :Y)

    Bij een kind: eet drie bessen van wolfskers
    Volwassenen: die moeten er 10 tot 11 van eten :3
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfskers


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Bij een kind: eet drie bessen van wolfskers
    Volwassenen: die moeten er 10 tot 11 van eten :3
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfskers

    Haha, drooooogerd xd