• Hjj
    zoals sommige van jullie wel al weten ben ik 16j oud en moeder van een prachtige zoon: Kiano. Kiano is nu bijna een jaar en sinds een maand geleden wist ik dat ik trg zwanger was. De eerste echo bevestigde dit. De dokter/gyneacoloog hield het even voor onmogelijk dat ik nog geen 9 maanden na mijn eerstebevalling terug zwanger was. Maar ja, dat was zo. Ook de 2de echo zag er veelbelovend uit, we zouden een 2de kindje krijgen, een dochtertje. Ik was inmiddels al weer 3 maanden ver. Vast stond al dat ze Soleille zou gaan heten. Nu ongeveer een week geleden, bij een extra echo (ik had buikkrampen) kreeg ik te horen dathaar hartslag zwak was. Op woensdag 19 augustus was ik 15 weken ver en zette ik een dochtertje op de wereld. Jammer genoeg voor mij en mijn gezin. Was de navelstreng rond haar nekje gedraaid. Om 23u32 is onze kleine Soleille dood ter wereld gebracht:(

    Lieve Soleille, waar ja ook mag zijn; ik wil dat je weet dat mama, papa en broer je nu missen!!(huil)

    *sorry wou ik effe kwyt*

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 23:17 ]

    Heel veel sterkte. :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enorm veel sterkte voor jou en je vriendje. Lijkt me een van de vreselijkste dingen. Veel sterkte.


    I recycle my thoughts.

    Veel sterkte!
    Vreselijk dat dit moest gebeuren, hopelijk zal ze verderleven in een mooi leven na de dood.


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Heel veel sterkte !


    But love's a malady without cure

    Veel sterkte. (flower)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Evahugs schreef:
    Enorm veel sterkte voor jou en je vriendje. Lijkt me een van de vreselijkste dingen. Veel sterkte.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    O.O
    Geen woorden...
    Rest In Peace Soleille.
    Dude, ik denk nu echt ineens aan mijn dode tweelingbroer en nu word ik ff sad (huil)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Omg heel veel sterkte! Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een eigen kindje te verliezen, maar het moet vreselijk zijn. Soleille is een mooie naam.

    Wow.. heftig.. sterkte.


    Life is hard and then we die

    wat erg:O gecondoleerd.


    To The Stars Through Adversity

    Wat vreselijk, gecondoleerd.
    En heel veel sterkte!


    I clicked my heels and wished for you.

    woow Ö Sterkte <3


    T O K I O H O T E L < 3

    Omgosh ik vind het zo vreselijk voor je (huil)
    Wij hadden veel gesprekken over je zoontje.
    Omgosh ik moet bijna huilen ..
    Veel sterkte (flower)


    I found myself in Wonderland.

    Ik weet dat woorden waarschijnlijk niet veel zullen helpen, maar ik wil jou en je gezin toch veel sterkte wensen! <3.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 23:24 ]


    What you see, is what you get.

    Heel veel sterkte


    If you obey all the rules, you miss all the fun!