• Hjj
    zoals sommige van jullie wel al weten ben ik 16j oud en moeder van een prachtige zoon: Kiano. Kiano is nu bijna een jaar en sinds een maand geleden wist ik dat ik trg zwanger was. De eerste echo bevestigde dit. De dokter/gyneacoloog hield het even voor onmogelijk dat ik nog geen 9 maanden na mijn eerstebevalling terug zwanger was. Maar ja, dat was zo. Ook de 2de echo zag er veelbelovend uit, we zouden een 2de kindje krijgen, een dochtertje. Ik was inmiddels al weer 3 maanden ver. Vast stond al dat ze Soleille zou gaan heten. Nu ongeveer een week geleden, bij een extra echo (ik had buikkrampen) kreeg ik te horen dathaar hartslag zwak was. Op woensdag 19 augustus was ik 15 weken ver en zette ik een dochtertje op de wereld. Jammer genoeg voor mij en mijn gezin. Was de navelstreng rond haar nekje gedraaid. Om 23u32 is onze kleine Soleille dood ter wereld gebracht:(

    Lieve Soleille, waar ja ook mag zijn; ik wil dat je weet dat mama, papa en broer je nu missen!!(huil)

    *sorry wou ik effe kwyt*

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 23:17 ]

    Wat verschrikkelijk erg!
    Gecondoleerd!


    Get back motherfuckerz'

    :O
    heel erg veel sterlte:O
    x.


    /

    Sterkte. (flower)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Wat erg! o.o
    Heeeeel veel sterkte! <3


    -

    Ik vind het knap van je dat je het op je zestiende jaar al aandurft om een gezin te stichten. Ik heb daar respect voor!

    Maar ik wil niet weten hoe vreselijk het zal zijn om je eigen kindje te verliezen. Heel veel sterkte en gecondoleerd <3

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 10:06 ]


    a figment of your imagination

    Dat lijkt me vreselijk ö
    Veel sterkte in elk geval. En als je erover wilt praten ofzo, ik denk dat iedereen op Q er voor je is! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Sterkte!


    Where is your God?

    Sterkte!


    - hoi ;D

    Hjj
    shaantje!!
    we missen haar allemaal. We hebben nooit de kans gehad haar te kennen en toch dot het verlies zo'n pijn. Lieveke, de muziek is uitgekozen, de teksten geschreven en het speciale liedje gemaakt,... Dit is een pleachtigheid die niemand ooit nog zal vergeten...
    Ik hou van je!! <3
    Xx(K) tot strakjes

    Gecondoleerd, en blijf niet in de put zitten <3

    Wow, heel veel sterkte en gecondoleerd ! <3


    I'd rather go naked than wear fur.

    aaw heel erg veel sterkte :)

    Freakdog schreef:
    Woow, sterkte meid.
    Wat moet dat afschuwelijk zijn.
    Maak er het beste van met je vriend en zoontje.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    wow ._. da's wel even erg o.o heel veel sterkte <3


    Destroy what destroys you.

    Veel sterkte!(flower)
    Lijkt me erg om je eigen kind te verliezen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson