• Dus..

    Gisteren had mijn zus een nieuwe film gaan kopen en dat was dus 'Underworld; Rise of the lycans.' En gisteren om halfelf 's avonds zijn we daar naar beginnen kijken. Het is te zeggen: Mijn zus keek met grote ogen er naar, ik heb meer naar het kussen gekeken dat voor mijn hoofd bungelde als het te eng werd óf ik dacht dat het te eng ging worden. Op jullie vraag; Je bent echt wel een schijluis hé? Kan ik alvast Ja antwoorden ;D

    En om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie ook van die film waarbij jullie achter een kussen kruipen omdat het te eng wordt?

    xoxo'

    Jhaa, echt !
    Dan kruip ik heel erg dicht tegen m'n zus, maar ik kan me nu geen film bedenken ..


    I found myself in Wonderland.

    Dan zit ik meer met mijn handen voor mijn ogen want ik kan niet tegen schrik stukjes. Bij The Ring (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nee, hoe eng het ook is, ik wil nooit een stuk van een film missen. Wie weet gebeurt er iets belangrijk ofzo. o.o

    Nee, ik wil altijd de film zien en vind nooit iets extreem eng :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat heb ik alleen bij Saw ;'3
    Maar bij andere films; Nee ;']


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jah.
    xD
    Maar ik weet niet meer de welke. Maar niet bij Underworld ^^


    VIP - Very Important Penguin

    Jaa :') Dan zit ik met mijn knieën opgetrokken en een kussen tussen mijn buik en mijn benen. Ik voel me dan zoo zielig ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right