Dat kind is echt irritant, jonge. Hij heeft zo'n groot ego 'Ja, ik heb al veel lieven gehad.' 'Rihanna heeft mij gekust, k'heb die uitgevraagd, je weet nooit, hé' uuuuuuuuhg. Hij is niet eens knap x-x
Ik heb het niet zo op hem. Hij verzint een liedje en doet schattig in een clip, en gelijk is iedereen weg van hem. Volgens mij is dat schattige stemmetje van hem gewoon met de computer gemanipuleerd, of hij heeft geen ballen.
PUKKELxDING schreef:
Ik heb het niet zo op hem. Hij verzint een liedje en doet schattig in een clip, en gelijk is iedereen weg van hem. Volgens mij is dat schattige stemmetje van hem gewoon met de computer gemanipuleerd, of hij heeft geen ballen.
PUKKELxDING schreef:
He is mine!!
okeej mensjes die hem ook willen jullie krijgen 0,00000000000000000001% van hem:P
En alle haters..waarom kijken jullie op dit forum als jullie er toch niks aan vinden?? gaa lekker op een ander forum kijken van jouw favo celeb en laat ons met rust!!!!
xxx.
Everyone wants their own prince on the white horse.