• Bill: Tom houd nogal van geintjes uithalen met de pers, interviewers enzo. Maar persoonlijk heb ik het ook pas 2 keer gedaan...
    Dat is een stukje uit een interview met TH. De journalist vroeg of ze allemaal nog maagd waren, en of het waar was dat Georg nog maagd was. Dat Georg nog maagd was was dus een grapje van Tom in een ander interview, dat vertellen ze dus ook aan deze journalist alleen dit is weer het andwoord van Bill daar op. Hij geeft nu dus toch toe dat hij 'het' al gedaan heeft! En wij maar denken dat hij nog maagd was! Wat vinden jullie hier van? En als je meer weet, post het hier dan ook ff neer!
    xoxo Anouk (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    Damn, waar maken jullie je druk om ?


    Bored.

    Maar dit wist ik al (?) er zijn zoveel topics erover geweest :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Bill: Tom houd nogal van geintjes uithalen met de pers, interviewers enzo. Maar persoonlijk heb ik het ook pas 2 keer gedaan...
    Dat is een stukje uit een interview met TH. De journalist vroeg of ze allemaal nog maagd waren, en of het waar was dat Georg nog maagd was. Dat Georg nog maagd was was dus een grapje van Tom in een ander interview, dat vertellen ze dus ook aan deze journalist alleen dit is weer het andwoord van Bill daar op. Hij geeft nu dus toch toe dat hij 'het' al gedaan heeft! En wij maar denken dat hij nog maagd was! Wat vinden jullie hier van? En als je meer weet, post het hier dan ook ff neer!
    xoxo Anouk (baby)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Damn, waar maken jullie je druk om ?


    Ik nergens om :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    de kleine deugniet!!!
    maar wa wilt ge..
    19 en nog nooit met een meisje naar bed geweest?? da is egt onmogelijk!! (allé bij mij tog)

    is niet onmogelijk... ik ken iemand van 27 en die was nog maagd...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)
    is niet onmogelijk... ik ken iemand van 27 en die was nog maagd...


    Ik wou net zeggen, je bepaalt zelf wanneer jij je wilt laten ontmaagden. Je kunt best nog maagd zijn op je 19e.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    whaa goed!!! dat wist ik nog niet :D maar nu dus wel xD
    en mijn stiefpa altijd maar zeggen dat bill gay is omdat hij nog nooit met een meisje heeft geneukt (niet dat hij dat letterlijk zegt maarja...) en dat dat niet normaal is voor iemand van 19 maar nu is hij toch geen maagd meer :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik dacht het al ;P

    BTW: hoezo ''kleine deugniet'' xD
    Billy heeft het twéé keertjes gedaan en híj is stout, en zijn broertje heeft het (schatting) 20 keer gedaan en die is gewoon ''een player'' xD

    komop wie had nu ng ged8 dat hij ng maagd was komaan hij is een jonge en bija 19 !!xD

    ze hebben het allemaal vast al wel gedaan en wat maakt het toch uit waarom zou je je druk maken om zulke dingen laat ze nu eerst maar eens even snel uit amerika weer komen want ik begin er helemaal chagerijnig van te worden.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ja dacht je nou echt da hij nog maagd was ofwa? -,-


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    wa maakt da nu uit of da Bill nog maagd is ofni?
    Bill is ook ne jongen met gevoelens+die wordt volgende maand 19


    I need you like a heart needs a beat

    Nou en?


    blame the bully.



    LIKEDUH .