• Een vriendin van mij,

    We hebben al een tijdje ruzie, ze laat mij meestal keihard stikken als ik haar nodig heb, en nu stuurde ze net een smsje dat ze me nodig heb, en ik denk nou laat ik haar ook eens stikken, nou ik heb nu al 11 smsjes gekregen, ik moet wel meteen voor haar rennen.--'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou gewoon negeren zou ik zo zeggen, nu vind ik het wel te laat hoor :S
    Moete ze je maar niet laten stikken..


    Stop wishing, Start doing..

    Zo'n iemand ken ik ook. Mij laat ze stikken, maar als zij hulp nodig heeft, ben ik de eerste persoon waar ze naar toe loopt. --´


    You'll never dream alone. <3

    JustLikeYou schreef:
    Nou gewoon negeren zou ik zo zeggen, nu vind ik het wel te laat hoor :S
    Moete ze je maar niet laten stikken..

    Ow ik ga haar heus wel helpen, maar ze moet ook maar eens voelen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou gewoon een smsje terug sturen: Jij laat mij stikken, nu laat ik jou ook stikken.

    tenminste, zoiets zou ik wel doen x:


    Destroy what destroys you.

    dat is dom zeg.. --'

    ik zou sturen; vraag maar iemand anders om hulp (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hush schreef:
    (...)
    Ow ik ga haar heus wel helpen, maar ze moet ook maar eens voelen.

    Zeg het haar dan gewoon :) ookal is da mss moeilijk..


    Stop wishing, Start doing..

    ik zou niet reageeren, en als ze dan boos is, heel schijnheilig doen
    *het is zooooo grappig om boze mensen totaal pisst off te zien worden, en totaal te zien koken van woede(je weet wel vanuit die tekenfilmpjes als ze zown rooie kop hebben en er rook uit de oren komt)*
    maar das wel heel erug bitch, ma soms is dat gwn ht beste, ma je moet gwn zelf doen wat je ht beste lijkt!

    Ik zou mn mobiel lekker uitzetten. :3


    blame the bully.

    Breakfast schreef:
    Zo'n iemand ken ik ook. Mij laat ze stikken, maar als zij hulp nodig heeft, ben ik de eerste persoon waar ze naar toe loopt. --´


    .

    Ik ken ook zo iemand.. --'
    Maar die heb ik nu lekker links laten liggen (:

    Ik ken ook zo'n iemand...
    We waren vriendinnen maar alles draaide om haar als er problemen waren, en als ik een keer ergens mee zat of problemen had dan was dat niet belangrijk want zij was belangrijker (ook dat laten stikken enzo)!
    En als ik dan niet meteen uit school online werd ik half gestalkt door haar like allemaal smsjes waar ik bleef en blablabla...
    Dat heb ik uiteindelijk 9 maanden volgehouden met haar en toen was ik haar spuug en spuugzat aangezien ze me ook nog eens overal de schuld van gaf!

    Damn wat ben ik blij dat ik van haar af ben! (A)


    dream, dare, fly!

    ik zou haar laten stikken en de volgende keer dat je haar tegenkomt zeggen dat ze jou ook maar eens moet helpen als je daarom vraagt
    zij is tog niet een prinses met jou als een soort slaaf: ze ziet je alleen als ze je nodig heeft


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    DOE - JE - MOBIEL - UIT - EN - GA - COMEDY - CENTRAL - KIJKEN (:


    Life is hard and then we die

    laat haar dr eigen maar goed rot voelen !
    en later verzin je een smoesje waarom je niet terugstuurde :Y)


    everybody needs a song.